Nu Online
Momenteel zijn er 328 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodiging filmposter

19-6-2011 21:38:13
Beste medebruidjes, bruidegommen,

Fier over onze uitnodigingen hadden wij deze graag met jullie gedeeld.
http://www.jurgenensandy.be/wedding_final_front_upload.jpg

Veel plezier met jullie voorbereidingen. Wij tellen alvast onze laaste 5 dagen af!

mvg,
Sandy en Jurgen

Sandy
25-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1348

nathalie
14-4-2012
 Meld misbruik19-6-2011 21:49:24

toffe uitnodiging :-)

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik19-6-2011 21:57:46

Zeer leuke en orginele uitnodiging
amaai kort in voor jullie spannend zeg :-d

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik20-6-2011 9:47:24

Amaai, echt super origineel zeg!
op welk formaat is dat dan gedrukt? posterformaat of kaartformaat?
Heel veel succes bij de allerlaatste voorbereidingen!!!!

veel groetjes

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik20-6-2011 9:53:42

hey,

heel goed gelukt!!
super

Veel groetjes Ellen

Inge
13-8-2011
 Meld misbruik23-6-2011 13:24:14

Veel plezier dit weekend!!! Het wordt een perfecte mooie dag!

Ursula
3-9-2011
 Meld misbruik27-6-2011 15:26:05

Super leuk, wij dachten net hetlzelfde te doen in "Twilight" versie... maar zijn toch maar voor de traditionele versie gegaan, en nu ik de jouwe zie.... toch een beetje spijt....

Geniet van jullie dag

Kirsten
18-2-2012
 Meld misbruik3-8-2011 13:21:18

Hey Sandy,

wij gaan ook het thema 'film' gebruiken voor onze trouw volgend jaar. We hebben al een leuke fotoshoot achter de rug voor de filmposters voor de tafelverdeling. Nu moeten die foto's nog bewerkt worden in de filmposters... We waren van plan de meest geslaagde filmposter te gebruiken als uitnodiging, maar ik zit een beetje vast met de tekst. Ik zie op jouw filmposter niet veel tekst (waar en om welk uur het feest doorgaat, cadeautip,...), wij hadden dit graag op de poster zelf gezet. Hebben jullie dit anders gedaan? Of heeft er iemand een voorbeeld of tips op welke manier je die tekst op de poster kan verwoorden? Had al gedacht aan "première" met dan het uur en plaats van de ceremonie...

Alvast bedankt!

Groetjes,
Kirsten

Sandy
25-6-2011
 Meld misbruik3-8-2011 22:43:06

Hey Kirsten,

als je me je email bezorgt, zal ik onze uitnodiging doorsturen.

Dan kan je eens kijken hoe ik wij dit gedaan hebben.

Veel succes met de voorbereidingen!

groetjes,
Sandy

Kirsten
18-2-2012
 Meld misbruik3-8-2011 22:50:53

Hey Sandy,

je mag het mailen naar kikidhondt@hotmail.com

Evelien
22-10-2011
 Meld misbruik12-8-2011 23:24:19

Dag Sandy,
ziet er een hele leuke uitnodiging uit! Wij trouwen eind okt. en hebben ook een filmposter als uitnodiging. We drukken het in postkaart formaat.
Ik was net op zoek naar ideetjes om de tekst bij de uitnodiging ook in thema film te houden. Maar met "première" weten de genodigden wellicht niet dat het om de viering gaat...
Wil je me jouw uitnodiging als inspiratie ook bezorgen? Alvast bedankt.
Groetjes, Evelien

Jolien
22-9-2012
 Meld misbruik25-1-2012 20:19:48

Hallo Sandy,
wat een pracht van een uitnodiging! Mag ik vragen waar jullie deze laten maken hebben of hoe jullie deze gemaakt hebben?
Ik ben nl. zelf ook op zoek om zo'n uitnodiging te maken.
Groetjes Jolien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info