Nu Online
Momenteel zijn er 634 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

problemen met de kleren van de suite

17-5-2006 9:28:23
ik heb een groot probleem.we hadden destijds over de kleren voor de vrouwen het volgende gezegd:Geen broek,niet echt in het lang(het kleed tot op de schoenen)zo vanonder de knie tot 7/8,geen hoed en niet te speciaal.eigenlijk simpele schone feestelijk kleed.Nu iedereen was er mee akkoord en begon volop te zoeken naar een kleedje waar ze hun goed bij voelde.TOen is de bom gebarsten.Mijn toekomstige schoonzus wist opeens te vertellen dat ze haarkleed had gekocht bij een bruidswinkel.en is alles behalve wat we hadden gevraagd.Heeft heelveel geld gekost,heeft zelfs een sleepje en tot de koop toe heeft ze een hoed.Nu krijg ik van elke kant(zowel mijn vriend zijn familie als die van mij)commentaar want nu moet idereen in het lang gaan vinden ze.Mijn zus die ook mijn getuige is denkt er zelfs over na om mijn getuige niet meer te zijn als het zo moet zijn.ze had haar kleed een week ervoor gekocht.Precies zoals we gevraagd hadden.Mijn schoonzus denkt blijkbaar dat ze in het oog moet springen maar denkt niet eens na over de gevolgen voor ons huwelijk.mijn vriend zegt dat ik me dat niet mag aantrekken maar iedereen is wat lastig nu en zeggen het tegen mij.

Kan er iemand mij een beetje raad geven hoe ik dit moet oplossen,want ik zie het allemaal niet meer zitten

grtz

marga

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 806

Ann
20-5-2006
 Meld misbruik17-5-2006 9:34:08

Laat uw schoonzus voor wat ze is. Gewoon jullie afspraak nakomen (met de rest van de familie). Zij zal dan uit de toon vallen en haar zeker niet op haar gemak voelen.

Nog 3 dagen te gaan voor mij en de zenuwen gieren door mijn keel.

Groeten

Ann
20/5/2006

Evy
17-6-2006
 Meld misbruik17-5-2006 10:52:23

Inderdaad, laat haar gewoon haar zin doen maar voor mij zou ze dan wel het laatste lopen in de suite zodat ze toch goed merkt dat ze er buiten valt. Ik zou er ook niet mee kunnen lachen zenne als je zo goede afspraken gemaakt hebben en ze veegt er dan haar voeten aan, en da sleepje vind ik er echt wel over zenne.
Trek het u voor de rest ni aan, zoals gezegd, ze haar echt ni op haar gemak voelen, da zal al een straf op haar zich zijn!

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik17-5-2006 11:11:04

Ze maakt alleen zichzelf belachelijk

ellen
23-9-2006
 Meld misbruik17-5-2006 12:01:05

Pfff ik snap echt niet waarom er zoveel tamtam wordt gemaakt over kleding van de gasten. Uiteindelijk zal iedereen er wel voor zorgen dat hij of zij deftig naar het feest komt. Maar al die heisa erond snap ik echt niet. bij ons doet iedereen aan wat hij wil en ik heb er het volste vertrouwen in dat dat wel Ok zal zijn.

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik17-5-2006 12:27:40

Hallo Marga

bij is ons is er ook ruzie in de familie maar dan over andere zaken en iedereen komt er steeds mij mee lastigvallen ! Dus ik snap je echt wel hoor dat je er horendol van wordt !
Maar ik zou doen zoals de rest hier ook al zegt, laat jouw familie dragen wat je hebt afgesproken en dan valt zij net uit de boot ipv dan ze schittert ! Ze verdient niet beter ...

Groetjes
Lien
26/05/06

Eva
2-6-2006
 Meld misbruik17-5-2006 14:19:22

Hoi,

Bij mij is het net hetzelfde geweest als bij jullie, maar dan met mijn schoonmoeder!!! Ik had uitdrukkelijk gezegd, GEEN avondkkledij en met wat komt madam af...... met een avondkleed, ook met een sleepje. Ik was razend.

Uiteindelijk is dat een heel gedoe geweest en ik vond het op den duur niet meer waard om mij daar over op te winden en had haar gezegd dat ze het dan maar moest aandoen (wel tegen mijn zin, maar ZIJ ging haar wel belachelijk maken tov de rest die zo niet gekleed zouden gaan, maar zelfs dat snapte ze niet). Nu heeft ze dan toch maar een ander kleed gekocht, maar dik tegen haar zin.

Brrrr, schoonmoeders he......!!!

Groetjes,
Eva

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik17-5-2006 16:50:33

Hey,

ik zou de rest van de suite nu zeker niet meer dwingen om in het lang te komen hoor. Laat haar maar opvallen, ze maakt zichzelf dik belachelijk. Heb jij nooit het gevoel gehad overdressed te zijn? Da's geen leuk gevoel hoor.

Groetjes,
Lieve

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...