Terug naar overzicht
Ik ben het ook op de voet aan het volgen. Elke dag een beetje beter. super !!!!
Leuk voor jullie! Wij trouwen op 23/07, het is nog eventjes, ben razend benieuwd!
Serieus?? Jeuuuuuuj!!!!!!!!
ik had het vanmorgen ook gezien. Wij trouwen een dagje voor jullie en het weer ziet er inderdaad veel beter uit dan men eerst voorspelde. Maar het kan natuurlijk nog altijd veranderen! Vorige week zei men nog 70% kans op regen en 19°, vandaag nog 35% kans en 24° Ik volg het zeker mee op! Al moet je de weersvoorspellingen zo lang op voorhand natuurlijk met een dikke korrel zout nemen Succes nog met de voorbereidingen! Groetjes,Myriam.
Wij trouwen ook de dag voor jullie en ik heb goede hoop op de zon! Wij hebben heel veen buiten gepland staan dus mooi weer zou wel fijn zijn! Positief denken, nog geen paraplu's kopen of tent bestellen!!! Groetjes mariska
nu maar hopen dat het weer goed blijft tot 08/07
Waar het weekend van onze trouw zijn de weersvoorspellingen van25°C geen kans op regen omgeslagen naar 15°C met 75% kan op regen en dan terug naar 20°C met een beetje kan op regen in de late avond... Staar je niet blind op de lange termijn weersvoorspellingen. Als dit echt zou gaan en het zou correct zijn, waarom geven ze op het weerbericht op TV dan maar voor 3-4 dagen het weer mee?!
Woehoew!!!! Kheb net een smsje gekregen ze voorspellen op 2/7: 21 graden EN GEEEEEEN regen!!!! Oooooh, laat ons hopen e ;-) Grtjs
Waar volgen jullie deze weersvoorspellingen? :) Niet dat ik trouw, maar ik vertrek op weekend 1 juli :)
jippie :-)!!
Laat ons hopen dat het klopt! Ik duim er alvast heel hard voor! Binnen 11 dagen is het aan ons! groetjes
OOOOHHHH!!!! fijn om te horen... Begon al schrik te krijgen met deze weersomstandigheden....
En nu maar hopen dat het een week later (9 juli) ook mooi weer wordt... Succes allemaal!