TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Filipa
23-7-2011
|
20-6-2011 9:49:44
Hoi Cindy, Het is eerder jouw gevoel dat telt in dit geval hoor. Veel bruidjes willen graag vroeg hun trouwjurk vastleggen, bestellen.. Ik ben in februari geweest en ik trouw nu in juli. Zaterdag ga ik mijn pas doen. :-) Groetjes, Filipa
|
|
Cindy
25-8-2012
|
20-6-2011 9:57:53
Hey Filipa,
Ook ik wil er vroeg aan beginnen maar door die operatie ben ik verplicht om nog te wachten...en dat is niet leuk :-)
Ik hen ondertussen in de boekskes al een paar mooie kleedjes gezien van verschillende merken dus vrees dat we serieus zullen mogen rondrijden om ze te kunnen passen...
Dat het maar snel januari is !!!
|
|
Kendra
21-5-2011
|
20-6-2011 10:12:59
Verkleinen is altijd makkelijker dan vergroten heb ik mij laten wijsmaken. Ik denk dus dat je perfect op zoek kan gaan en een kleed bestellen. Moest er dan wat zwelling weg zijn tegen je eerste pas, dan kunnen ze dat gewoon aanpassen normaal. Er zijn toch ook veel bruidjes die afvallen van stress ofzo en die stralen ook uiteindelijk in hun kleedje :) Maar je kan ook nog perfect wachten hoor. Ik trouwde in mei en ben mijn kleed pas gaan bestellen begin december. En alles is goedgekomen, mijn kleed was super :)
|
|
Aurelie
13-5-2011
|
20-6-2011 10:27:34
Dag cindy, Na de bypass ben ik zelf 61kg kwijt en deze zomer volgt de BWC en borstlifting. Volgens mij kan je perfect nu op trouwjurkenjacht. Zéker als je het zelf wilt... Je legt dit gewoon uit aan de winkel dat ze een extra pas best inlassen want dat de jurk aan de omtrek zeker verkleind zal moeten worden zo'n maand voor de trouw. Ik heb dit ook zo gedaan want tijdens de pasbeurten was ik nog bezig met vermageren... Succes! En volg gewoon dus je gevoel ... De dokters weten wel hoe het zit ivm hún werk, maar meestal niet hoe je een trouw moet organiseren hé
|
|
Leen
28-5-2011
|
20-6-2011 10:29:52
Inderdaad, de meeste bruidjes hebben gewoon geen geduld en weten meestal bij hun eerstvolgende pas niet meer precies hoe het kleedje er nu weer uit zag!
Ikzelf ben in september gaan kijken en in mei getrouwd, probleem bij mij was dat ik met nieuwjaar ben gestopt met roken, dus ik was een maatje bijgekomen. Vlug vlug op dieet was de boodschap!
De winkel heeft normaal gezien maar 'n 3tal weken nodig en dan hebben ze je kleedje binnen, dan kan je passen, retouches, ...
Dat komt echt allemaal wel in orde (de meeste bruidswinkels hebben een zee van keuze in verschillende merken, dus rondrijden is ook niet nodig!)
Wel super dat je zo'n correctie aandurft, ik heb er schrik van en blijf dus met mijn blubberbuik en los vel rondlopen!
|
|
Katja
20-8-2011
|
20-6-2011 15:38:05
Cindy, Ikzelf ben pas in maart mijn trouwjurk gaan kopen, en ik trouw in augustus. Ze vertelden me enkel dat het toch wel 12 weken levertijd is normaal, maar door een expresslevering is de trouwjurk nog op tijd binnen. Dus er is meestal wel een mouw aan te passen!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|