Nu Online
Momenteel zijn er 453 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Is het te laat??

20-6-2011 9:46:05
Goeiemorgend allemaal,
Wij gaan volgend jaar op 25 augustus trouwen. In oktober van dit jaar laat ik een buikwandcorrectie doen (ik heb een Gastric Bypass gehad 1.5 jaar geleden en heb ondertussen een klein 'kangoeroezakje' er aan over gehouden ;-)).Volgens de dokter zou het 3 tot 6 maanden duren eer de zwelling volledig weg is.Nu gaat dat niet over centimeters gaan maar eerder millimeters dus zag hij er geen probleem in dat ik in januari op trouwjurkenjacht kon gaan.
Is dat niet te laat?Of heb ik nog tijd zat dan?

Cindy
25-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 740

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik20-6-2011 9:49:44

Hoi Cindy,

Het is eerder jouw gevoel dat telt in dit geval hoor. Veel bruidjes willen graag vroeg hun trouwjurk vastleggen, bestellen..
Ik ben in februari geweest en ik trouw nu in juli. Zaterdag ga ik mijn pas doen. :-)

Groetjes,
Filipa

Cindy
25-8-2012
 Meld misbruik20-6-2011 9:57:53

Hey Filipa,

Ook ik wil er vroeg aan beginnen maar door die operatie ben ik verplicht om nog te wachten...en dat is niet leuk :-)
Ik hen ondertussen in de boekskes al een paar mooie kleedjes gezien van verschillende merken dus vrees dat we serieus zullen mogen rondrijden om ze te kunnen passen...
Dat het maar snel januari is !!!

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik20-6-2011 10:12:59

Verkleinen is altijd makkelijker dan vergroten heb ik mij laten wijsmaken.

Ik denk dus dat je perfect op zoek kan gaan en een kleed bestellen. Moest er dan wat zwelling weg zijn tegen je eerste pas, dan kunnen ze dat gewoon aanpassen normaal. Er zijn toch ook veel bruidjes die afvallen van stress ofzo en die stralen ook uiteindelijk in hun kleedje :)

Maar je kan ook nog perfect wachten hoor. Ik trouwde in mei en ben mijn kleed pas gaan bestellen begin december. En alles is goedgekomen, mijn kleed was super :)

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik20-6-2011 10:27:34

Dag cindy,

Na de bypass ben ik zelf 61kg kwijt en deze zomer volgt de BWC en borstlifting.

Volgens mij kan je perfect nu op trouwjurkenjacht. Zéker als je het zelf wilt... Je legt dit gewoon uit aan de winkel dat ze een extra pas best inlassen want dat de jurk aan de omtrek zeker verkleind zal moeten worden zo'n maand voor de trouw.

Ik heb dit ook zo gedaan want tijdens de pasbeurten was ik nog bezig met vermageren...

Succes! En volg gewoon dus je gevoel ...

De dokters weten wel hoe het zit ivm hún werk, maar meestal niet hoe je een trouw moet organiseren hé

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik20-6-2011 10:29:52

Inderdaad, de meeste bruidjes hebben gewoon geen geduld en weten meestal bij hun eerstvolgende pas niet meer precies hoe het kleedje er nu weer uit zag!
Ikzelf ben in september gaan kijken en in mei getrouwd, probleem bij mij was dat ik met nieuwjaar ben gestopt met roken, dus ik was een maatje bijgekomen. Vlug vlug op dieet was de boodschap!

De winkel heeft normaal gezien maar 'n 3tal weken nodig en dan hebben ze je kleedje binnen, dan kan je passen, retouches, ...
Dat komt echt allemaal wel in orde (de meeste bruidswinkels hebben een zee van keuze in verschillende merken, dus rondrijden is ook niet nodig!)

Wel super dat je zo'n correctie aandurft, ik heb er schrik van en blijf dus met mijn blubberbuik en los vel rondlopen!

Katja
20-8-2011
 Meld misbruik20-6-2011 15:38:05

Cindy,
Ikzelf ben pas in maart mijn trouwjurk gaan kopen, en ik trouw in augustus. Ze vertelden me enkel dat het toch wel 12 weken levertijd is normaal, maar door een expresslevering is de trouwjurk nog op tijd binnen. Dus er is meestal wel een mouw aan te passen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info