Terug naar overzicht
Hoi Ellen, Ik heb niet echt een checklist, maar wil wel even meedenken (in grote lijnen): - jurk bruid en kostuum bruidegom, haaraccessoires, schoenen, sieraden, ev. kleren bruidskindjes- kapster en make up- bedankjes voor kindjes aan de kerk / bedankjes voor de gasten- boeket / corsages / bloemstukken besteld?- versiering feestzaal / kerk / huis ok? - vervoer / fotograaf / videograaf/dj...- trouwringen ok? - misboekjes en huwelijkskaars klaar/besteld?- bruidstaart en menu's vastgelegd? Maar vooral: NO STRESS! :-) Groetjes,Filipa
Hoi kijk eens op deze link! Ik heb me die afgeprint! Vind die wel gemakkelijk http://www.checktocheck.be/index.php/component/content/article/27-checklist-trouwen En niet teveel zorgen maken! Zal allemaal wel goed lopen ... groetjes!!!
Hey Ellen, ik heb de mijne net doorgemaild!
Hoi ! Ik probeerde net de link te bekijken die Patrizia doorgaf.. maar als ik de pdf open, is het enkel witte pagina's... Jammer want zo'n checklist lijkt me wel handig!
@Charlotte: Wil je de checklist ook naar mij eens mailen: kellysablon@hotmail.com Bedankt op voorhand