Terug naar overzicht
Hoi Ria, Goh, wat de openingsdans betreft kan ik je niet echt helpen denk ik, want het is toch een beetje persoonlijk hé! :-) Voor de dans met ouders en schoonouders: als ze nog allemaal getrouwd zijn, er geen gescheiden ouders zijn, kunnen jullie misschien hun openingsdans van toen afspelen om op te dansen? En voor je andere vraag: bij mij, blote benen! Heb een lange jurk en hou niet van "gedoe", dus hoe minder dingen er in de weg staan/spannen/knellen hoe beter!
de dans na de openingsdans nemen wij 'i loved her first', maar ook 'you raised me up' stond op ons lijstje
idd zoals Filipa heb ik de tip hier gekregen om de openingsdans van de ouders te gebruiken. Uiteindelijk hebben we anders beslist :-) We hadden 2 openingsdansen en hebben besloten ze alle 2 te gebruiken en er een van te egbruiken voor met de ouders te dansen. Succes!
Dochters van Marco Borsato is ook wel mooi.
Ik doe een wit ondergoed-shortje aan onder mijn jurk om wrijvende billen tegen te gaan. Geen kousen, omdat ik al gemerkt heb dat ik dan schuif in mijn schoenen.
Bedankt voor jullie reactie allemaal. Hier kan ik al iets mme
Vraag aan je ouders wat hun openingsdans was; Dat hebben wij ook gedaan. En na onze openingsdans hebben we zo de vermenigvuldiging gedaan.