Nu Online
Momenteel zijn er 248 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog exact 2 maanden

20-6-2011 10:48:57
Spannend! Binnen 2 maanden is het onze dag... We kijken er allebei naar uit, maar vooral naar de reis die daarna volgt! Eerst nog wat stress en drukte en een ganse dag in de picture staan om dan met ons tweetjes lekker te genieten.
Een dag vol adrenaline en daarna wij 2, zonder dat iemand ons lastig valt, gewoon wij tweeën! Zalig!!!!

Kei spannend allemaal. Ik heb dit weekend een nachtmerrie gehad over de trouw, alles liep mis...

Doei

Sharon
20-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 385

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik20-6-2011 10:52:25

Nog eventjes geduld Sharon, en dan zalig genieten :-)

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik20-6-2011 10:56:23

I know the feeling, de nachtmerries komen ook op bij mij ;-) een doorweekt kleed van de vele regen, modder, dingen vergeten,...!
We moeten ook aan zoveel denken! ;-)

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik20-6-2011 11:12:49

Idd, @ Sylvia, jij moet nog net iets langer wachten. Ik weet nog toen ik vorig jaar aan de voorbereidingen begon: zalen bezoeken, thema kiezen, ... Leuk allemaal, ook dat is toch genieten hé
@ Tinneke: hehe, ja idd, maar bij u komt het nog veel dichter hé. Als ik da nu al heb... Ik hoop dat da geen 2 maanden zo is ;)! En idd, aan zoveel dingen moet gedacht worden!

Doei

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik20-6-2011 11:39:16

Idd Sharon, ik geniet er ook wel van hoor, al heb ik ook al een nachtmerrie achter de rug.
Ik droomde dat ik met mijn kleedje de trap afkwam en dat mijn aanstaande schoonvader zei "alléé wat heb jij nu aan, mijn zoon zal dat nooit goed vinden en ik trouwens ook niet, ga je maar rap terug omkleden" waarna ik in tranen uitbarstte en de hele trouw heb afgeblazen :)

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik20-6-2011 12:36:08

Hoi Sharon,

bij ons nog een maandje en ook de nachtmerries :-))
Stress absoluut nog niet maar de nachtmerries amai...

en idd aftellen naar die huwelijksreis om helemaal alleen met 2 te zijn :-)

jeslov
20-8-2011
 Meld misbruik20-6-2011 12:44:35

oeeeeeeeeeeeelalla heb jij ook al die rare dromen?
Hou maar op ik kreeg ze om de 2 a 3 dagen
ik bid dat zo iets raars mij niet overkomet
20/08/2011 wordt gewoon de mooieste dag ooit punt. yesssssssssss!!

Nele
20-8-2011
 Meld misbruik20-6-2011 13:31:48

Ik trouw ook de 20e augustus! Ik ben reeds verloofd van febr. 2010 en nu nog maar twee maand! De laatste weken - maanden zijn toch wel nog drukke tijden, ondanks goede voorbereidingen. Maar het is zo genieten! Ik verlan zo!!! :o)

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik20-6-2011 13:45:17

Hehe, ik ben blij te lezen dat ik niet alleen met die nachtmerries zit :)! Ik heb het al 2 keer voorgehad... 1 keer dat mijn getuige een veel mooier en groter en bombastische kleed aanhad dan ik en zij dus veel meer in de aandacht stond. En 1 keer dat ze ons op het gemeentehuis vergeten waren, dat ze niet meer wisten dat we gingen komen (dat was deze zaterdag)...

Pfff zoveel van die kleine praktische dingen die nog moeten gedaan worden.

En ja laat ons hopen: 20 augustus wordt de mooiste dag ooit ;)!

Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik20-6-2011 18:16:07

Nog efkes en het is zover!!!

Ik kan de zaal een beetje van hier zien, ik zal ne keer piepen of ik u zie ;)

Geniet er maar van!

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik20-6-2011 21:08:50

Hier nog iemand die aftelt naar de 20ste augustus, alias de mooiste dag ooit!!!
Hier zit de stress er volledig in, ik krijg het vooral op mijn zenuwen van de mensen die niets laten weten :-) Onze uitnodigingen zijn nu anderhalve week de deur uit en heb op dit moment 3 gasten die aanwezig gaan zijn op onze dag... Geweldig toch!! wordt wel lekker goedkoop

Bijna alles is in orde, enkel moeten we nog eens langs de notaris en mijn bruidsboeket moet ook nog geregeld worden. Voor de rest hebben we alles in orde gebracht, denk ik, "hoop ik"...

Grtjs!!

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik20-6-2011 21:13:40

@ Sara: bij ons moesten ze bevestigen voor 1 juni. Wel uiteindelijk zijn er nog waar we niks van weten... Echt op de laatste moment ga je pas reactie krijgen. Heb me daar ook serieus in geergerd maar ja niks aan te doen ze meisje we moeten erdoor :-))

Succes!

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik21-6-2011 9:54:18

Hoi Sara, ja ik zit ook ongeduldig te wachten op reactie. Er zijn mensen die onmiddellijk gereageerd hebben en er zijn mensen die niets laten horen. Er zijn er wel veel die ooit al een keer gezegd hebben dat ze zullen komen, maar die dan niet meer bevestigd hebben sinds we de uitnodigingen verstuurd hebben. Ik vind dat een beetje raar... En nog anderen die dan tegen iemand anders zeggen dat ze komen, maar aan ons nog niets hebben laten weten... Echt bizar allemaal. Ze gaan er precies van uit dat we wel weten dat ze er zullen zijn...
In ieder geval de avondgasten hebben bijna allemaal bevestigd. Voor de receptie heeft nog bijna niemand iets laten weten...

Geen paniek zeker, ik heb hier op het forum nog ni anders gelezen dus dat zal niet vreemd zijn...

Groetekes
Sharon

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...