Nu Online
Momenteel zijn er 268 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

na de openingsdans.....??

17-5-2006 10:52:54
Een vraagje,

Met wie dans je als de openingsdans gedaan is, en in welke volgorde???

Cindy,
een stressy bruid
38 daagjes.....

Cindy
24-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 332

Joke
17-12-2005
 Meld misbruik17-5-2006 11:27:57

Hey,

Normaal eerst met uw vader, dan schoonvader, dan broers, en daarna schoonbroers.

Dit is de traditionele volgorde, maar na mjin schonnvader ben ik met iemand anders gaan dansen, in plaats van mijn broer.

Maar ik denk toch wel dat uw vader en schoonvader het niet leuk zouden vinden als je hen niet eerst neemt.

Groetjes,

Joke

sarah
15-7-2006
 Meld misbruik17-5-2006 14:15:31

eerst je papa en dan schoonvader,daarna maakt het eigenlijk niet zoveel meer uit.Hangt er ook vanaf hoe de band is met je naaste familie!
groetjes
Sarah
15/07/06

Annelies
16-9-2006
 Meld misbruik17-5-2006 16:43:44

hey,
'k heb ook nog een vraagje dat erbij past. We zouden na onze openingsdans het liedje van mijn ouders en dan van mijn schoonouders spelen. Maar dan dansen ze eigenlijk niet samen, maar met ons. Zouden we die 2 liedjes beter na het dansen met onze ouders spelen zodat ze samen kunnen dansen?
Ik vond het een leuk idee om ook 'hun' liedje te spelen, maar ik geraak er niet uit wanneer.
Doet nog iemand zoiets? En hoe?

Alle suggesties zijn welkom!
Groetjes
Annelies
16/09/2006

katrien
28-7-2006
 Meld misbruik17-5-2006 17:09:03

Je danst simpelweg met wie je wil ! Ik dans eerst met mijn kersverse echtgenoot en dan laten we de dj een knallied draaien en dan barst het feest los. Ik zal later op de avond wel es met mijn vader, schoonvader en getuige dansen. Als zij er echt op staan, tenminste.

katrien
28-7-2006
 Meld misbruik17-5-2006 17:09:04

Je danst simpelweg met wie je wil ! Ik dans eerst met mijn kersverse echtgenoot en dan laten we de dj een knallied draaien en dan barst het feest los. Ik zal later op de avond wel es met mijn vader, schoonvader en getuige dansen. Als zij er echt op staan, tenminste.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...