Terug naar overzicht
Hey,Normaal eerst met uw vader, dan schoonvader, dan broers, en daarna schoonbroers.Dit is de traditionele volgorde, maar na mjin schonnvader ben ik met iemand anders gaan dansen, in plaats van mijn broer.Maar ik denk toch wel dat uw vader en schoonvader het niet leuk zouden vinden als je hen niet eerst neemt.Groetjes,Joke
eerst je papa en dan schoonvader,daarna maakt het eigenlijk niet zoveel meer uit.Hangt er ook vanaf hoe de band is met je naaste familie!groetjesSarah15/07/06
hey,'k heb ook nog een vraagje dat erbij past. We zouden na onze openingsdans het liedje van mijn ouders en dan van mijn schoonouders spelen. Maar dan dansen ze eigenlijk niet samen, maar met ons. Zouden we die 2 liedjes beter na het dansen met onze ouders spelen zodat ze samen kunnen dansen?Ik vond het een leuk idee om ook 'hun' liedje te spelen, maar ik geraak er niet uit wanneer.Doet nog iemand zoiets? En hoe?Alle suggesties zijn welkom!GroetjesAnnelies16/09/2006
Je danst simpelweg met wie je wil ! Ik dans eerst met mijn kersverse echtgenoot en dan laten we de dj een knallied draaien en dan barst het feest los. Ik zal later op de avond wel es met mijn vader, schoonvader en getuige dansen. Als zij er echt op staan, tenminste.