TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Inge
17-9-2011
|
20-6-2011 14:17:31
@Sylvia,
Ik vind dan idd als je spreekt van een lichtroze kleedje dat je idd beter naar de lichtere kleur van hemd gaat voor je ventje.
al ook mooier uitkomen bij elkaar
Je hebt geluk jij weet tenminste hoe je ventje eruit zal gaan zien,mijn ventje is van mening ik jou trouwkleed niet,jij dus mijn trouwkostuum niet dus daar is hij vorige week nu om geweest met zijn mama.Khad liever gehad dat één van mijn getuige meeging want deze heeft ook mee geweest om mijn kleed
Maar weer dezelfde reden,zij mag het ook niet zien vind hij
Maar het probleem was dat mijn schoonmoeder niet weet hoe mijn kleed eruit ziet,dus hopelijk past het bij elkaar.
ik heb nadien een foto laten zien,ze waren ervoor al weg voor ik er erg in had dus dan niet meer kunnen tonen,ze zegt dat het er bij past dus nu maar hopen dat het zo is lol
|
|
Julie
22-7-2011
|
20-6-2011 17:20:20
Voor mijn vriend hebben we ook een grijs kostuum gekozen, met grijze schoenen en riem van hetzelfde merk omdat het gewoon schitterend bij elkaar paste ... De kleur van hemd hebben we ook wat moeten aftasten en uiteindelijk hebben we juist dezelfde tint genomen als het wit van mijn kleed. Misschien op zoek gaan naar dezelfde roze tint als jouw kleed als je vriend daar voor te vinden is en de das hetzelfde als zijn kostuum ...
Korte mouwen onder een kostuum wordt volgens mij niet gedaan ... Korte mouwen zijn sportief en een kostuum is net het tegenovergestelde ...
Dit is mijn mening ... Ik hoop dat je er wat aan hebt!
Groetjes, Julie
|
|
Annelies
7-8-2010
|
22-6-2011 11:59:08
Hallo, Mijn man had ook een zilverkleurig kostuum op ons huwelijk, hij zag er alsvolgt uit. Ik had een rood kleed... Kostuum (broek, gillet en jas): zilvergrijs (detail: knoopjes met rood garen vastgezet) Das: zilvergrijs Hemd met lange mouwen: wit met zilvergrijs detail in de kraag (das liep over de kraag i.p.v. eronder) Schoenen: grijs (iets donkerder dan het kostuum) Riem: wit Wij hebben iet gekozen voor een rode das (idem kleed) omdat wij vonden dat dit veel te fel zou overkomen. Daarom heel neutraal gehouden, enkel het detail van de knoopjes! Wij hebben onze kledij samen gekozen, dus bij ons was alles op elkaar afgestemd... Groetjes Annelies
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers
in Sint-niklaas |
|