Nu Online
Momenteel zijn er 565 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Originele ideetjes als voorbereiding op jullie trouw!

20-6-2011 12:27:36
Hallo beste trouwertjes in spé,
Zoeken jullie een super originele trouw? Jeroen & Debbie hebben een fantastisch weddingplan opgesteld met tal van originele aspecten, zowel qua zaal, eten, entertainment, souvenirs, uitnodigingen, vervoer enz... Lees het even na op volgende linkk http://challenge.goudengids.be/Planner?participantId=11411
En ook nog een oproep...hun wedding plan bevat tal van nuttige info dus kunnen jullie (aub) via dezelfde link ook even op hen stemmen. Gaat heel snel en je hoeft nergens voor te registreren...nadat je geklikt hebt gewoon even onderaan op STEM klikken.
Alvast bedankt voor de stem op Jeroen & Debbie + veel succes met jullie eigen trouw natuurlijk. Denk wel dat dit jullie de nodige inspiratie kan geven om er een onvergetelijke dag van te maken!
Groetjes
Erent

Erent

Meld misbruik

Reacties: 0 | Gelezen: 1210

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...