Terug naar overzicht
Hoi Ellen, Wij trouwen een weekje voor jullie, bij ons dus nog 32 dagen op de teller.... Maar oh zo spannend!!!Nu komen inderdaad de kleine dingen aan bod, de "kleine details"... maar daar kruipt toch ook veel meer werk in dan we eerst hadden gedacht! Tot nu toe nog maar één echte tegenvaller: onze pastoor laat heel weinig weten, en hoewel ons misboekje al lang klaar ligt om te drukken, heeft hij ons nog altijd niet zijn definitieve ok gegeven... dus zolang hij dit niet doet, kan ik mijn misboekje ook niet vertalen naar het Portugees (voor mijn ouders) en kan ik het dus ook niet vormgeven en drukken! Dat zorgt momenteel voor een beetje stress bij mij... Verder moeten we nog de bedankjes ontvangen (worden opgestuurd door mijn mama vanuit Portugal en zijn nu nog in de maak), en daar de kaartjes aan hangen met lintjes.De ringen moeten ook nog toekomen. Mijn verloofde moet even een afspraak maken om zijn pak te gaan passen, en ik ga zaterdag al sowieso mijn jurk nog eens gaan passen. In die winkel ga ik ook schoenen en lingerie kopen... Nu vrijdag gaan we mijn boeketje bestellen (we gaan dit samen doen) en ook de corsages en de kleine bloemversieringen voor aan de spiegels en handvaten van de bruidsauto. Over de sieraden ben ik nog aan het twijfelen hoe ik ze ga maken dus moet er nog even over nadenken. Vind mijn zin niet in de winkels of op internet, dus denk dat ik ze maar zelf ga maken! En moet ook nog snoep en hartvormige lollies kopen, die we gaan uitdelen aan de kindjes aan de kerk. Oh ja en ook nog volop op zoek naar een ijskar die naar de kerk wilt komen om een lekker ijsje te geven aan alle aanwezigen. Er moet nog veel gebeuren dus!!! Groetjes,Filipa
Hey Wij trouwen ook 30 juli. De kleine details moeten bij ons zowat geregeld worden... De versiering, de geloften, degene die iets komen zeggen op de viering moeten hun teksten nog doorsturen naar de consulente... De laatste afspraken voor het draaiboek van de viering, de tafelschikking, definitieve afspraken met feestzaal en DJ,.... Echt zo allemaal kleine dingen, maar toch nog wel belangrijk! De grote dingen staan al even vast... Nu echt specifiek waar wat komt te staan en het gedetailleerd verloop van de dag! Het mag nu wel gaan komen... Na een jaar voorbereiden komen de zenuwen nu wel! Ik ben benieuwd... Hoe zit het bij jullie? groetjes
Hoi, wij trouwen een weekje voro jullie en bij ons is alles klaar. Juist de broodjes nog bestellen voor s'middags bij ons thuis, drank ophalen en de bloemen bestellen. Voor de rest is alles klaar. Stress? nee op de moment nog niet Nachtmerries daarin tegen wel :-)
Hey!!! Wij trouwen ook 30 juli en we zijn ook bezig met de laatste voorbereidingen. Idd nemen de kleine dingen soms meer tijd in beslag dan de grote maar ik probeer meestal positief te blijven en te denken... Ach alles komt wel goed :-) Neemt natuurlijk niet weg dat de stress al serieus begint op te komen op sommige momenten maar das normaal zeker hé :-/ Iedereen nog veel succes met de laatste voorbereidingen!!! Groetjes Kelly!