Terug naar overzicht
Ik herken dat gevoel van stress, maar toch enorm uitkijken naar.... Hier nog 18 dagen :-D
Oh ja, ik zal eens aan je denken tijdens mijn vrijgezellendag, want dat staat bij mij op het programma op 2 juli :-)
wij nog 10 daagjes, maar de grote dag is toch ook 2 juli bij ons (kerk en feest) woensdag doe ik de enveloppendoos, naamkaartjes en menu's naar de zaal en dan zijn de grootste dingen afgerond, dit weekend alvast de valiezen maken, en dan is het pas echt aftellen hé. hopelijk werkt het weer ook een beetje mee
hey, blij dat je vader toch aanwezig zou kunnen zijn
Geweldig dat je papa er dan toch bij kan zijn! Bij ons is het ook nog 11 dagen! De voorbereidingen komen wel in orde (hoop ik). Op dit moment gaat het niet zo goed hier. De peter van mijn vriend is gisteren overleden. We hadden het zien aankomen, maar toch. Ik kijk zo uit naar 2 juli! Hopelijk krijgen we goed weer! Geniet van de laatste voorbereidingen! groetjes Vanessa
Hier ook nog 11 daagjes. Weersverwachtingen zien er zeer goed uit voor 2 juli. Kijk er ook enorm naar uit na al die voorbereidingen. Enkel genieten zal ik doen die dag, no stress! :-)
Wat fijn voor jullie te horen dat jouw papa toch aanwezig kan zijn... Geniet van jouw kriebels en geen stress ;-)