Terug naar overzicht
stuur eens een mailtje naar linea hoofdkantoor. misschien is er wel een productie-fout in je schoenen en lossen zij het probleem beter op?!
Hier juist hetzelfde meegemaakt: niet mijn schoenen, maar die van mijn ventje. Hij kocht zijn schoenen en kostuum bij La sposa.Hij liep zijn schoenen twee weken voor onze trouw in en na een paar uurtjes (lees: anderhalf uur à twee uren) stonden er allemaal bruine strepen op. Niet normaal dachten we en we zijn teruggeweest. Ze hebben ook overlegd en mijn ventje heeft een ander paar meegekregen (ondertussen 5 dagen voor de trouw). Die heeft hij onmiddellijk aangetrokken om in te lopen en jawel, weer na twee uren vol bruine strepen.Opnieuw teruggeweest en gezegd dat dit toch wel niet kon, ze hebben ze teruggenomen. Wij hebben zijn kostuum meegenomen en zijn schoenen kochten we elders.
Wat is dit tegenwoordig toch met al die bruidszaken, ze zouden beter wat meer service geven aan hun klanten! Elk huwelijk si zowiezo een schone reklame voor hen, waarvoor ze niet moeten betalen, op elk feest zitten er aanstaande trouwers....Nu krijgen ze enkel een avrechts effect!Gelukkig bestaat hier nog zo een forum, waar we elkaar kunnen op de hoogte houden!Ik zou een aangetekend schrijven sturen naar Lasposa!