TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Filipa
23-7-2011
|
20-6-2011 15:28:34
Hoi Sanne, Wauw ze zijn perfect! Zo mooi! Vooral die vlindertjes vind ik echt zo prachtig gelukt! Hoe ga je ze verpakken? Groetjes, Filipa
|
|
Penny
20-7-2011
|
20-6-2011 15:39:16
Hoi Sanne,
ze zijn heel mooi maar mss het zwart vervangen door bruin?
Tis maar een tip..
Heb er dit weekend ook gemaakt en dat roze en bruin kwam heel mooi uit.
Zwart is mss te donker voor een trouw?
In ieder geval succes!
|
|
Sophie
11-2-2012
|
20-6-2011 15:45:35
hoe krijg je je glazuur zo mooi egaal?
|
|
sanne
23-7-2011
|
20-6-2011 15:51:46
Alvast bedankt voor jullie reacties.
@ Filipa, hoe ik ze ga verpakken, dat weet ik eigenlijk nog niet zo goed, ik had gedacht aan van die doorschijnende vrierkante doosjes, maar weet niet echt waar deze te halen voor een niet al te dure prijs.
@ Penny, ja bruin en roze is misschien een iets zachtere combinatie voor een huwelijk, maar zwart, roze, wit en zilver zijn een beetje de constante draad in alles wat ik zelf kan maken voor ons huwelijk (uitnodigingen, misboekjes, gastenboekkaartjes, enveloppendoos,..) dus het leek me het leukst om dit ook in deze kleuren door te trekken :-)
@ Sophie: Ik gebruik geen glazuur, maar rolfondant, deze kan je gewoon kneden en uitrollen, dus dan is ie vanzelf mooi egaal.
groetjes
|
|
Penny
20-7-2011
|
20-6-2011 16:04:53
voor doosjes kan je bij ava gaan zien daar hebben ze kubusjes en zo verpak ik mijn cupcakes altijd.
|
|
Caro
1-10-2011
|
20-6-2011 16:12:39
Wauw Sanne,
als ze even lekker zijn, zoals ze eruit zien, dan zijn ze perfect Echt mooi gedaan! Zeker verder doen!
Groetjes
|
|
joke
13-8-2011
|
20-6-2011 16:38:00
Heel mooi hoor, vind ik echt leuk, hoe lang op voorhand kan je deze maken?
Wil ik ook wel eens proberen, in de ava verkopen ze ook plastick zakjes waar net zo
een cupcake in past, ik heb de zakjes ooit gebruikt voor de kindjes bij de geboorte van mn dochter toen zat er een klein pluche muisje in en snoepjes.
grtjs joke en veel bakplezier
moest je je recept willen delen ph.joke@hotmail.com
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
20-6-2011 17:06:35
mmm ze zien er superlekker uit!!!! heel professioneel gemaakt, niets op aan te merken! ik zou direct willen aanvallen! xxxx
|
|
fatimma
18-6-2011
|
20-6-2011 17:19:53
Hoi Sanne
Ons huwelijk stond volledig in het thema van bakken.
Onze tafelnamen waren cupcakes :) met vanalles er op dus zo vonden de mensen hun tafel terug.
Zelf heb ik geen cupcakes gebakken omdat ik niet het risico wou lopen overstresst te zijn twee dagen voor het huwelijk
want eerlijk gezegd een cupcake blijft maar 2 dagen vers en dan worden ze zo hard en droog als steen. Ik heb me dan maar gehouden aan het bakken van koekjes en die met vloeibare fondant versierd ze waren simpel maar de mensen waren zwaar onder de indruk :) (altijd trouwens als de jeugd van tegenwoordig zelf iets bakt :D ) nu ja als je 200 koekjes moet bakken dan kan je niet anders dan simpele versiering doen want hier lopen ook nog 2 kindjes (en een man) rond die wat aandacht willen. de koekjes zelf heb ik een 4 tal weken voor het huwelijk gebakken en je moet rekenen dat ik daar toch wel 2 dagen bijna fulltime mee bezig ben geweest daarna kwam het versieren, dat nog es anderhalve dag kostte dat deed ik zo'n 2 weken geleden. ik heb ze verpakt in cellofaanzakjes met kruisbodem dat wil zeggen dat er een vlakke onderkant aan is voor 100 stuks betaal je zo'n 7 euro bij Atita je kan ze zien op mijn blog : http://www.bloggen.be/mijn_creatieve_dagboek/ ik heb er ook de zelfgemaakte chocolade lolly's voor de kindjes aan de kerk ingedaan het is echt zo makkelijk en niet duur! Je cakejes zien er alvast om op te vreten uit en de versiering is heel mooi !!!! en nu ga ik je laten want ik mag hier ook nog es 45 paddestoelen cupcakes bakken voor mijn man zijn metekindje haar klasje :) het feest is achter de rug en de sms'en voor taarten en cupcakes beginnen weer binnen te rollen! dus pas maar op ;-) als iedereen weet dat je zo goed kan bakken dan is de kans groot dat het bij jou hetzelfde zal zijn!
groetjes en succes op jullie grote dag!
fatimma
|
|
Isabelle
15-10-2011
|
20-6-2011 18:27:53
cupcakes zonder fondant op zijn in te vriezen en 3 maand in de vriezer te houden. je laat ze 24u ontdooien en kan ze dan versieren. probeer maar eens, je proeft echt het verschil niet!
|
|
tima
8-9-2012
|
20-6-2011 18:40:10
kun je met fondant en al invriezen hoor maar mag dan natuurlijk niet op elkaar drukken ivm uitzicht ze zien er mooi uit het enigste dat ik miss zou doen is de cakjes iets hoger maken en dan met brood mes mooi effen snijden goed afsmeren met botercreme zo krijg je nog een strakker resultaat en geen bobbels in de fondant en idd er kruipt wel wat tijd in maar ik vind het altijd een super gevoel als een taartje af is en iedereen wow zegt
|
|
Claudia
12-8-2011
|
20-6-2011 18:49:23
Hey, Ze zien er echt héél mooi uit! Ik ga ook cupcakejes geven als bedanking! :) Ik ga de cupcakes twee weken op voorhand bakken, dan per 10 à 15 in een zakje en zo de vriezer in. Dan woensdagavond alles eruithalen, donderdag versieren en naar de zaal. Cupcakes blijven echt lang goed, maar ze moeten dan wel in een zakje zitten of doos of zo. Wij hebben onze doosjes besteld bij http://www.littlecupcakeboxes.co.uk/ Waarschijnlijk wel iets duurder dan Ava maar wij vonden ze heel mooi!
|
|
Claudia
12-8-2011
|
|
|
Brenda
10-9-2011
|
20-6-2011 22:04:19
Echt heel mooi !!!! Doen dus. !!
Maar ik zou ook niet voor zwart gaan, als het erg warm is die dag dan zal je zwart beginnen plakken aan de verpakking (ik veronderstel dat je m&b gebruikt ?)
Los daarvan ben ik het niet eens met fatimma, cupcakes blijven echt wel langer dan 2 dagen vers als je ze in een plastic tupperware of zo bewaart.
Dus als het er niet teveel zijn dan kan je ze ook gewoon een dag of 2 voor de bruiloft bakken, ik steek ze per 36 bij mij thuis in de oven dus op op 1,5 hr heb ik er 72 stuks, dat gaat best goed vooruit vind ik. En dan een avondje versieren en hopla, you're ready.
|
|
sanne
23-7-2011
|
21-6-2011 7:45:53
Hoi bruidjes,
Heel erg bedankt voor al jullie leuke reacties.
Je kan inderdaad de cupcakes lang op voorhand invriezen, of een paar dagen op voorhand maken, en ik denk dat deze bezigheid ervoor zal zorgen dat ik niet de kans krijg al te veel te stressen voor de grote dag. ik hoop dat de gasten even enthousiast zullen zijn als jullie :-)
groetjes
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|