TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
linda
1-12-2011
|
20-6-2011 16:22:18
Ik zou het op het feest doen, uit de kerk is niet echt gebruikelijk hoor. Op het feest kan je een momentje inlassen om dit te doen. Ik heb ook gehoord dat je een wegwerp boeket kan kopen zodat je je eigen boeket kan bewaren. Groetjes, Linda
|
|
joke
13-8-2011
|
20-6-2011 16:27:07
hoi,
ik ben dit ook van plan en dacht dit op het avondfeest te doen, ofwel net voor de openingsdans ofwel na het vermenigvuldigen, om er zo de sfeer ook wat in te krijgen.
Er zijn ook veel bruiden die hun boeket in het klein laten maken voor het bruidsmeisje en dit dan savonds weggooien, ik weet nog niet wat ik ga doen, ofwel gooi ik mijn boeket ofwel leg ik mijn op het graf van mijn grootouders en gooi ik het boeket van onze dochter
ik ben er nog niet uit.
veel succes
grtjs joke
|
|
Filipa
23-7-2011
|
20-6-2011 16:48:03
Hoi Sanne, Ik vroeg mij dat ook af. Ik ga ook mijn boeket gooien, en dacht dit ook op het avondfeest te doen... ik denk dat ik eens met de DJ ga spreken, hij heeft dit denk ik al vaker zien doen :-) Groetjes, Filipa
|
|
Véronique
31-7-2009
|
20-6-2011 18:57:47
Dit is sowieso op het feest, aangezien je enkel de vrijgezelle dames moet verzamelen en dit aan de kerk niet echt lukt! Meestal is dit tussen hoofdgerecht en dessert (omdat daar een langere pauze is om het eten te laten 'zakken') of voor de openingsdans (te zien of er nog mensen bijkomen voor het dessertenbuffet). Na de openingsdans zou ik het niet doen, aangezien de openingsdans, zoals het woord het zegt, de opening is van het dansfeest. Anders moet je nadien het dansfeest weer op één of andere manier op gang trekken.
|
|
Mikana
26-8-2011
|
20-6-2011 21:33:09
Hi, ik ga mijn boeket zeker gooien. Meestal is dit rond middernacht. Maar ik zou ook niet mijn eigen boekt gooien. Ik heb ook al gezien dat het aan het einde van de receptie wordt gegooid nog buiten in de tuin.
|
|
lies
2-7-2011
|
21-6-2011 16:59:09
Hier wordt het ook gegooid hoor!!! We zijn er ook nog niet echt uit, ik zou dit precies wel in de loop van het avondfeest doen... sfeer maak je zelf en dit kan volgens mij dus op elk moment! Mijn ventje doet trouwens net hetzelfde, maar dan bij de mannen met mijn kousenband!
|
|
Sara
20-8-2011
|
29-6-2011 10:44:19
Hoi Sanne Ik was dit eerst ook van plan, maar uiteindelijk heb ik beslist om het niet te doen. Ik ga mijn boeket op het graf van mijn grootvader leggen. Ik had een heel speciale band met mijn grootvader en op die manier is hij er toch ook een beetje bij... Als ik het gedaan had, zou ik het zeker gooien op het avondfeest. Wss net voor de openingsdans aangezien het meeste van de vrijgezellige dames komen voor het dessertenbuffet :-) Grtjs Sara
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|