Terug naar overzicht
Hai Wendy, Ik had op dutch-decorations.nl rode roosjes, rozenblaadjes, tafellopers etc etc heel kleurrijk en misschien leuk voor jullie. Helaas zelf nog niks liggen omdat mijn bruiloft nog moet komen! Groetjes Linda
Hey Linda! Bedankt voor de tip, ik ga zeker eens kijken op die website! Groetjes
Hoi, Ik had tafellopers uit Ava in het rood. Ons kleurenthema was wit/ rood/ zwart. Ook heb ik nog steentjes in doorschijnend en doorschijnend rood liggen (ongeveer 1cm).Verder hadden wij glaasjes gevuld met rood water (rode kleurstof van bij de bloemist) en een witte roos, omwikkeld met rode draadjes of ik weet niet goed hoe ik dat moet omschrijven.Wij hadden ook nog krijtbordjes in de vorm van een hartje maar dat is zwart.Als naamkaartje hadden we een zwarte kei met rood opschrift (de naam). Je kan dit ook met een witte kei doen evt. Op de vloer hadden we hartjesconfetti gestrooid.Als je wil, kan ik wel eens kijken wat er weg kan? Stuur me dan maar een prive-mailtje. Groetjes,Kendra
Hoi! We hadden ook dat kleurenthema.Ik heb zelf hier thuis nog grote rode harten liggen gekocht bij de AVA bij valentijn.Ik had bij de ava rode tafellakens gekocht en daarbij witte lopers. Maar zo speciale, alle een soort netje van lopers. Ik had in de AVA ook witte hartjes gekocht voor de namen.Dan had ik kaarsenhouders gekocht. Deze waren wel doorschijnend en rode kaarsen erin gezet. Om een idee te hebben hoe het er uit ziet:https://www.facebook.com/photo.php?fbid=101502104309339...
Loop rond Valentijn eens binnen bij AVA, dan vind je massa's gerief in wit en rood tegen spotprijsjes! ;-)
Bedankt voor de leuke tips dames! AVA was nog niet in mijn gedachten gekomen, ik ga zeker en vast eens kijken in februari! Kendra, Die glaasje gevuld lijken mij ook héél leuk! Sofie, Ik krijg je link niet open Groetjes!!
Ik dacht oko te zeggen : wacht tot met Valentijn :) of vlak na Valentijn, dan gaat alles tegen spotprijzen weg en kan jij je slag slaan !!
Ci, Dat ga ik zeker doen!
hallo, al die rode onderwaterlichtjes gezien op www.flowersandlights.be? Super in een glazen bolleke, wat waterparels, mooie bloem en wat deco erbij! De moeite waard om dat eens te bekijken! Veel succes!
Hey Julie, Bedankt voor de leuke tip, dat had ik nog niet gezien! Heel erg leuk omdat je ze in water kan gebruiken Groetjes
Hallo, Nu begin ik toch niet te twijfelen zeker over onze kleuren... Ik heb een ivoren trouwjurk... doen of niet doen of andere kleuren combinatie kiezen??????
Het is licht kleurige ivoor eigenlijk...