Nu Online
Momenteel zijn er 506 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

leuke ideeen voor tekst uitnodiging (door kindje) gezocht

20-6-2011 16:06:15
Hallo Bruidjes,

Wij hebben een kindje en we willen de uitnodiging graag namens haar versturen maar het ontbreekt ons aan leuke ideeen, de voorkant van de kaart is af, we hebben een foto van ons meisje me onze ringen om haar pinkje en daaronder de tekst Mijn papa en Mama gaan trouwen.De tekst aan de binnenzijde wil maar niet vlotten, ik heb al vanalles bedacht maar het is het allemaal net niet........ Heeft iemand leuke ideeen? Alvast bedankt!!

patricia
24-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1428

joke
13-8-2011
 Meld misbruik20-6-2011 16:18:40

Wij hebben ook een foto van onze dochter en de tekst die door de foto loopt is:
Ik kondig vol trots aan dat mijn mama en papa voor het altaar gaan staan.
De naam .... werd mij al gegeven en nu krijgt mama hem ook voor de rest van haar leven.

hopelijk heb je hier iets aan

grtjs joke

renske
12-8-2011
 Meld misbruik20-6-2011 16:50:19

onze tekst was :
hoi ik caitlynn wil iets meedelen.
wil je mama en papa zien glunderen, kom dan op 12augustus om 13:30 uur naar(stadhuis)
ja zeggen doen ze om 15:00uur in de ...kerk ook te (stad)
Om te eten , feesten , dansen en mama en papa zien stuntelen moet je om 19:OOuur naar parochiezaal ...+adres toesnellen !

graag een seintje als je mee komt feesten voor 22juli
tel papa:
tel mama:

en de cadotip maar dit is ivm onze bouw na onze bruiloft....
Een kasteel moet het niet zijn.
Een huisje is fijn.
Willen jullie iets schenken?
Mag je aan een envelopje denken .

voila :-)

grtz renske

Elissa
9-7-2011
 Meld misbruik20-6-2011 17:47:45

wij hebben::

Eindelijk komt dan toch de dag,
dat mama onze naam ook dragen mag.
We gaan de dag tegemoet van ons leven,
als mama en papa elkaar het ja-woord geven.
Dan mag iedereen het weten,
dat ons mama voortaan .... zal heten...

xxx (naam van kindje(s))

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik20-6-2011 20:23:06

Onze tekst is de volgende,deze staat tussen de 2foto's van onze dochters,aan 1zijde onze oudste,en aan de andere zijde onze jongste :-).dit is de rechterbinnenzijde van onze uitnodiging,de voorzijde is een drieluikje met foto's van de kindjes,eentje van ons 4samen en dan nog eentje van mijn ventje en ik alleen.Dan aan de linkerkant van onze uitnodiging aan de binnenkant is een foto van mijn ventje en ik waar we de mensen uitnodigen op ons avondfeest.

Bij deze kondigen wij aan:
dat papa en mama trouwen gaan!!!

Op 17 September 2011 om 14u45 staan zij in de Sint-Jozefkerk(’t Eiland) hand in hand,

daar bezegelen ze hun band.

Wij mogen ze dan de ringen geven,
voor de rest van hun hele leven!!!

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik20-6-2011 20:23:46

Oeps zie net dat mijn tekst wat verschoven is,is dus niet zo op de uitnodiging lol

monica
26-8-2011
 Meld misbruik20-6-2011 22:23:01

Aan de buitenkant hebben wij een horizontale foto van onze 2 zoontjes erop en van onder staat op de foto GOOT NIEUWS. Aan de binnenkant staat rechts deze onderstaande tekst en links staat MAMA EN PAPA GAAN TROUWEN

Op 26 augustus 2011 om 15.00uur staan onze mama en papa

hand in hand in het gemeentehuis van .....

Daarna wordt er aan de Familie een klein hapje en drankje

aangeboden gevolgd door het avondfeest.

Om deze dag te vieren zouden wij het

fijn vinden als jullie hierbij aanwezig zouden zijn

Liefs Yben en Jourek
Van onder staat de rest van de gegevens qua plaats tijd en verwittigen voor 01 augustus zodat er een bordje voor hun klaar staat

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info