Terug naar overzicht
hoi wij zijn ook op 2 verschillende dagen getrouwd, bij ons zat er wel wat meer tijd tussen, wij hebben dus 2 uitnodigingen gemaakt, eentje voor de kleine kring die voor het wettelijk gedeelte kwam, en dan een volgende voor het andere feest, in jouw plaats zou ik denk ik een uitnodiging maken voor het grote feest, en voor de kleine groep die bij het wettelijk gedeelte moet komen iets apart erbij steken of afgeven. veel succes grtjs joke
bij ons is het ook op twee dagen we trouwen eerst vo de wet en dan 5 dagen later voor de kerk samen met mijn dochter hare doop. nu op ons uitnodigingen hebben wij die twee datums gezet en de doop van de dochter. maar we stekken er een appart kaartje bij voor de mensen voor het eten en voor die voor het avendfeest ( fuif) dat door gaat op de dag van de kerk op de dag vo de wet is het een kleine kring en dat zeggen we de dag zelf
Wij hebben twee feesten maar trouwen op 1 dag. Hebben dus voor iedereen dezelfde aankondiging gebruikt. Waarop staat dat we voor de kerk op 25juni trouwen om 14u30 En dan hebben we kleine aparte kaartjes gemaakt voor: De suite: waarbij er ook staat da ze er voor de wet moeten bijzijn De mensen uitgenodigt voor de 25ste De mensen uitgenodigt voor de 16e juli. Hebben helemaal geen problemen gehad en iedereen heeft het ook begrepen :)
wij hebben ook twee dagen en dus ook twee uitnodigingen. Dan zijn je kaarten wel wat duurder (kleinere oplage is vaak iets duurder), maar langs de andere kant, als je één algemene uitnodiging zou maken om daar dan nog extra kaartjes bij te steken, komt dat misschien al op hetzelde budget neer.
Wij ook 2 dagen: 1 dag met wettelijk en kerkelijk huwelijk en avond- en dansfeest en een andere dag voor de receptie. Wij hadden dan ook 2 kaarten: Voor de mensen van het avondfeest / dansfeest (één grote 'standaard' kaart met erop alles van het wettelijk en kerkelijk huwelijk en een klein kaartje erbij zodat ze wisten of ze voor het avond- of dansfeest werden gevraagd): Voor de mensen van de receptie (een zelfgemaakt kaartje met erop de gegevens van het kerkelijk huwelijk en de gegevens van de receptie):