Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

San Marco Village

20-6-2011 17:05:48
Hallo bruidjes (ja hier ben ik weer :p)

Heeft er iemand ervaring met een weddingparty in San Marco Village?

Carmen
12-1-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1160

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik20-6-2011 17:10:46

ben er ooit eens voor een bijeenkomst van een leverancier geweest en het ziet er daar wel indrukwekkend uit.

Voor onze trouw had ik 2x een mail gestuurd om een afspraak voor bezichtiging en offerte maar daar heb ik nooit een reactie op gekregen.
Ik hou daar persoonlijk niet zo van en vraag me dan af hoe het voor de rest gaat...wij hebben dan ook voor een andere zaal gekozen.

misschien beter om te bellen?

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik20-6-2011 17:41:59

Hallo Carmen,

Ik denk nog steeds dat ik je ken en dat je uit Rumst afkomstig bent. Ben ik juist? Ken jij mij ook?
Wat de zaal betreft, wij hebben prijzen ontvangen van wat zij allemaal aanbieden. Wij vonden San Marco Village heel toepasselijk aangezien mijn partner mij in Venetië ten huwelijk heeft gevraagd... Maar je bent daar nooit alleen. Er zijn denk ik 3 of 4 zalen en er is dus ook een feest aan de gang in de andere zalen... En dat vonden wij iets minder leuk. Als je dat niet erg vindt, dan is het zeker een geslaagde zaal...

Succes bij het plannen.

Groetjes
Sharon

Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik20-6-2011 18:10:50

Cindy, ik kreeg meteen antwoord! Op al mijn mails eigenlijk ...

Sharon, idd, ik '(her)ken' je ook :)

Wij trouwen op een donderdag, dus met wat geluk is er geen ander feest.
Alleen het startuur is 21u. En dat vind ik dan weer laat, ik heb geen idee waar ik nu al een hele dag met mijn gasten moet blijven!

Emmy
13-8-2011
 Meld misbruik20-6-2011 19:25:03

Hey Carmen,

Het is niet te vergelijken, maar ik heb er vorig jaar het communiefeest gedaan van mijn zoontje. Ik trouw nu voor de 2de maal en ik kan je alleen maar zeggen, mijn zoontje zijn feest was bijna een trouwfeest, dus denk ik dat een trouwfeest daar super is. Het eten was zalig, mooi geserveerd, de buffetten ook, de organisatie liep van een leien dakje, altijd direct antwoord op mijn vragen. Natuurlijk, zoals hier aangehaald zou ik het ook echt niet leuk vinden als er nog andere trouwers zijn en ik denk niet dat je daar 100% zeker van kunt zijn. Op moment van vastleggen kan er nog niemand zijn, maar kan daarna nog altijd en gaan ze dat wel eerlijk zeggen he? Commerce is commerce.
Een zaal boven zou mij ook niet aanstaan, maar het sanmarco plein is schitterend, alleen moet je echt met heel veel mensen zijn, of het slaat niet aan en je loopt verloren, geeft niet het effect van de zaal. Ze hebben tegen ons een aantal gezegd dat je toch moet hebben aan mensen, maar weet dat getal niet meer. Ik vind 21h nog te doen hoor.Ik denk ook wel dat het echt een einduur heeft en niet langer
Veel succes

Kim
22-7-2011
 Meld misbruik20-6-2011 19:48:00

ik ben daar geweest (als consulente van victoria) voor de voorstelling van de nieuwe collectie 2011, in één woord PRACHTIG!
prima bediening, uitstekend gegeten echt alles is er gewoon aanwezig

het bovenbalkon dat je dan zo naar beneden kan kijken, amai sprakeloos

heel veeeel van genoten daar!

zou niet twijfelen om daar een feest te doen,

grtn kim

Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik24-6-2011 17:14:41

We hebben deze avond een afspraak :))

tasja

Meld misbruik22-7-2011 9:03:24

Kan je mij je bevingen van het pakket 'weddingparty' laten weten aub ? Heb hier ook interesse voor.

Thx

Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik22-7-2011 9:12:21

Hey tasja, onze afspraak is niet kunnen doorgaan omdat mijn vriend moest overwerken. Wij gaan uiteindelijk voor het Hof Van Nazareth omdat we voor minder geld, een even mooie zaal hebben (en de ruimtes niet moeten delen met andere feesten) met een uitgebreid menu.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info