TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
cindy
17-9-2011
|
20-6-2011 17:10:46
ben er ooit eens voor een bijeenkomst van een leverancier geweest en het ziet er daar wel indrukwekkend uit.
Voor onze trouw had ik 2x een mail gestuurd om een afspraak voor bezichtiging en offerte maar daar heb ik nooit een reactie op gekregen.
Ik hou daar persoonlijk niet zo van en vraag me dan af hoe het voor de rest gaat...wij hebben dan ook voor een andere zaal gekozen.
misschien beter om te bellen?
|
|
Sharon
20-8-2011
|
20-6-2011 17:41:59
Hallo Carmen,
Ik denk nog steeds dat ik je ken en dat je uit Rumst afkomstig bent. Ben ik juist? Ken jij mij ook?
Wat de zaal betreft, wij hebben prijzen ontvangen van wat zij allemaal aanbieden. Wij vonden San Marco Village heel toepasselijk aangezien mijn partner mij in Venetië ten huwelijk heeft gevraagd... Maar je bent daar nooit alleen. Er zijn denk ik 3 of 4 zalen en er is dus ook een feest aan de gang in de andere zalen... En dat vonden wij iets minder leuk. Als je dat niet erg vindt, dan is het zeker een geslaagde zaal...
Succes bij het plannen.
Groetjes
Sharon
|
|
Carmen
12-1-2012
|
20-6-2011 18:10:50
Cindy, ik kreeg meteen antwoord! Op al mijn mails eigenlijk ...
Sharon, idd, ik '(her)ken' je ook :)
Wij trouwen op een donderdag, dus met wat geluk is er geen ander feest.
Alleen het startuur is 21u. En dat vind ik dan weer laat, ik heb geen idee waar ik nu al een hele dag met mijn gasten moet blijven!
|
|
Emmy
13-8-2011
|
20-6-2011 19:25:03
Hey Carmen, Het is niet te vergelijken, maar ik heb er vorig jaar het communiefeest gedaan van mijn zoontje. Ik trouw nu voor de 2de maal en ik kan je alleen maar zeggen, mijn zoontje zijn feest was bijna een trouwfeest, dus denk ik dat een trouwfeest daar super is. Het eten was zalig, mooi geserveerd, de buffetten ook, de organisatie liep van een leien dakje, altijd direct antwoord op mijn vragen. Natuurlijk, zoals hier aangehaald zou ik het ook echt niet leuk vinden als er nog andere trouwers zijn en ik denk niet dat je daar 100% zeker van kunt zijn. Op moment van vastleggen kan er nog niemand zijn, maar kan daarna nog altijd en gaan ze dat wel eerlijk zeggen he? Commerce is commerce. Een zaal boven zou mij ook niet aanstaan, maar het sanmarco plein is schitterend, alleen moet je echt met heel veel mensen zijn, of het slaat niet aan en je loopt verloren, geeft niet het effect van de zaal. Ze hebben tegen ons een aantal gezegd dat je toch moet hebben aan mensen, maar weet dat getal niet meer. Ik vind 21h nog te doen hoor.Ik denk ook wel dat het echt een einduur heeft en niet langer Veel succes
|
|
Kim
22-7-2011
|
20-6-2011 19:48:00
ik ben daar geweest (als consulente van victoria) voor de voorstelling van de nieuwe collectie 2011, in één woord PRACHTIG! prima bediening, uitstekend gegeten echt alles is er gewoon aanwezig het bovenbalkon dat je dan zo naar beneden kan kijken, amai sprakeloos heel veeeel van genoten daar! zou niet twijfelen om daar een feest te doen, grtn kim
|
|
Carmen
12-1-2012
|
24-6-2011 17:14:41
We hebben deze avond een afspraak :))
|
|
tasja
|
22-7-2011 9:03:24
Kan je mij je bevingen van het pakket 'weddingparty' laten weten aub ? Heb hier ook interesse voor.
Thx
|
|
Carmen
12-1-2012
|
22-7-2011 9:12:21
Hey tasja, onze afspraak is niet kunnen doorgaan omdat mijn vriend moest overwerken. Wij gaan uiteindelijk voor het Hof Van Nazareth omdat we voor minder geld, een even mooie zaal hebben (en de ruimtes niet moeten delen met andere feesten) met een uitgebreid menu.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|