TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
an
12-8-2011
|
20-6-2011 19:34:00
|
|
Chantal
16-6-2012
|
20-6-2011 19:37:45
Hoi
Ik heb dat gevraagd toen we er op eerste gesprek gingen en da's allemaal geen enkel probleem. 't is wel betalend...maar ze maken er dan ook wel geen probleem van als je allemaal verschillende dingen wil proeven.
Wij gaan in het najaar met onze ouders gezellig eten en ieder gaat een ander gerechtje kiezen zodat we bij elkaar kunnen proeven. Zo krijg je inderdaad het beste idee van wat je op de dag zelf zal krijgen en of het lekker is (maar ben er van overtuigd dat alles wat we gaan proeven daar lekker zal zijn ..dus ik denk dat de keuze niet gemakkelijk zal zijn )
Lieve groetjes
Chantal
|
|
Chantal
16-6-2012
|
20-6-2011 19:44:31
@ An...ik ben er express naar de WC geweest toen wij er waren op ons eerste gesprek omdat ik de hygiëne daar super belangrijk vind en dat was daar toen suuuuuuper proper. Dus denk wel da da allemaal wel super meevalt.
En ik wil nu niet bot overkomen, maar eigenlijk geef je niet echt een antwoord op de vraag van Valérie...dus je helpt haar niet echt verder met zo'n opmerking (zeker omdat het via via is dat je het gehoord hebt en dus evengoed een olifant kan geworden zijn)....allez ik vind het zelf niet leuk om te lezen (aangezien dit onze zaal ook is waar wij de mooiste dag van ons leven zullen beleven ...dus ik neem je opmerking waarschijnlijk wel iets te persoonlijk op), terwijl ik weet dat daar alles tot in de puntjes geregeld is (verschillende vrienden hebben daar effectief al trouwfeesten gemaakt, en hun eten was nog heerlijk warm ook al waren ze laatst aan de beurt).
|
|
Nathalie
2-6-2012
|
20-6-2011 20:13:52
Hey,
Wij gaan daar ook ons feest houden en ik neem negatieve opmerkingen over onze zaal ook wel best persoonlijk. Ik vind het ook een beetje een vreemde opmerking, ik heb er al een aantal feesten gehad en dat was altijd proper en lekker. Bovendien hebben wij verschillende zalen bezocht en best wel een geïnformeerde en uitgebreide keuze gemaakt. Wij zouden nooit kiezen voor een zaal met slechte hygiëne. Bovendien werken ze daar met heel veel obers om er zeker van te zijn dat iedereen samen kan eten waaruit ik kan afleiden dat het eten dan ook niet koud kan zijn.
En om je vraag te beantwoorden: je kan er inderdaad tegen betaling een proefdiner houden. Wij gaan dat waarschijnlijk doen met onze getuigen. Als ik het mij goed herinner werd er ons verteld dat dit €50 kost, maar daar ben ik niet meer zeker van.
Groetjes.
|
|
an
12-8-2011
|
20-6-2011 20:29:22
Mja, mijn ouders en grootouders vonden het daar gewoon niet goed en de toiletten waren vies nadat alle mensen er op waren geweest dus geen vreemden die van een mug een olifant maakten ;) de laatsten die in de zaal bediend werden, hun eten was ijskoud. En inderdaad een slechte commentaar op je feestzaal is niet leuk, maar als ze vragen of er iemand ervaring mee heeft, zeg ik hetgeen hoe het voor mij of wat mijn ouders er van vonden. Als er iemand op die van mij een opmerking zou geven, trek ik mij daar niks van aan hoor, het is je eigen keuze ook al geeft een vreemde daar commentaar op he.
groetjes
|
|
Chantal
16-6-2012
|
20-6-2011 20:39:05
Ja maar het feit is dat men je niet om een mening vroeg, maar Valérie vroeg of je er kon proefeten of niet. Daar had je niet op geantwoord, dus je gaf eigenlijk ongevraagd je mening over de zaal. Maar bon...we zijn hier niet om te vitten op elkaar...ik ga terug naar mijn roze wolkje en ben er van overtuigd dat alles piekfijn in orde zal zijn op ons trouwfeest in Domein Martinus (en ook op die van de andere bruidjes). Er zullen inderdaad wel meer eens negatieve reacties worden gegeven (al moet ik zeggen dat die van jou de eerste is), dus we kunnen die beter maar negeren zoals je zelf zegt.
Lieve groetjes
Chantal - die al terug vertoefd op een roze wolkje
|
|
Erika
23-7-2011
|
20-6-2011 21:27:41
Hoi Wij doen ook ons feest in Martinus en enkele weken geleden zijn we een proefdiner gaan doen met onze ouders. Omdat we qua groentjes (manier van presenteren) nog wat twijfelden hebben we inderdaad de beide versies laten serveren en zo onze keuze kunnen maken Het is inderdaad tegen betaling, maar je wordt de hele avond van je proefdiner echt wel serieus in de watten gelegd! Een aanrader dus!
|
|
Valérie
1-9-2012
|
20-6-2011 21:38:12
@ Erika: Mag ik weten hoeveel je betaald hebt? IS dat met drank in enzo? En je kunt echt kiezen? En hoe vond je het eten?
Alvast bedankt voor de feedback.
Valérie
|
|
sofie
21-4-2012
|
21-6-2011 7:22:24
Hallo,
wij zijn daar gaan eten alvorens we de keuze hebben gemaakt van ons feest daar te laten doorgaan.
We wouden er namelijk eerst zeker van zijn dat het eten lekker was.
Na het proeven hebben we dan de zaal vastgelegd. ( eten was zeeeeeer goed)
Wij hebben hier niks voor moeten betalen ( waren met 4)...
Er was toen wel een trouwfeest bezig, en wij kregen dus gelijk eten met de zaal. ( wel steeds 2 verschillende gerechten)
Aangezien we pas volgend jaar trouwen, gaan we waarschijnlijk nog moeten terug gaan voor een proef-diner.
Ik zou het vreemd vinden als we dat dan wel moeten betalen aangezien we de zaal geboekt hebben, en dus al genoeg geld gaan uitgeven. :-)
Nu, ik ga er niet moeilijk over doen als we moeten betalen hoor, maar zal het dan toch even duidelijk maken dat ik persoonlijk vind dat dit "not-done" is.
Groetjes,
Sofie
|
|
Erika
23-7-2011
|
21-6-2011 15:41:36
Ik weet de exacte prijs niet meer, maar het was iets in de orde van 50 euro. We hebben dat nog niet betaald, want er werd ons gezegd dat dit wel op het einde mee geregeld zou worden. Het was inclusief aperitief, wijnen, koffie,... Groetjes Erika
|
|
sofie
21-4-2012
|
21-6-2011 18:14:20
Tegen ons hebben ze hierover niets gezegd, dus ik verwacht dan ook niet dat dit in de eindrekening zit...
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|