Nu Online
Momenteel zijn er 60 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kerk Wiekevorst of Heist-op-den-berg????

20-6-2011 19:35:08
Hoi hoi,

Wij zouden de kerk willen vastleggen maar twijffelen.
Wij kunnen zowel in Wiekevorst (waar wij wonen) of in Heist-op-den-berg (dichtbij gemeentehuis) trouwen.
Zijn er mensen die ook in één van deze kerken getrouwd zijn?
Kunnen jullie mij feedback geven? Is het een goede pastoor? Grootte kerk? Is het mooi binnen?
Wij wonen hier nog maar pas en weten het niet zo goed.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Groetjes.

Valérie

Valérie
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1372

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik20-6-2011 20:24:35

ik weet het ook totaal niet omdat ik hier nog niet lang woon maar even ter zijde ... onze feest gaat door in wiekevorst :) waar gaan jullie jullie feest geven? waar gaan jullie jullie foto's nemen?

Ilse

Meld misbruik20-6-2011 20:32:40

hallo,

Mijn broer is 5 jaar geleden in de kerk (op de berg) aan het gemeentehuis getrouwd. Het is een mooie kerk. Ze wonen ook in Wiekevorst, maar hebben toch voor de kerk in Heist gekozen. Het was toen niet de priester van die kerk zelf. Maar weet niet of ze specifiek naar deze man gevraagd hadden of niet.

groetjes

Valérie
1-9-2012
 Meld misbruik20-6-2011 21:02:01

Hey Dorien,

Onze feest gaat door in Domein Martinus in Halle-Zoersel.
Waar in Wiekevorst doe je je feest?
Fotolocatie nog niet bij stilgestaan. We hebben nog meer als een jaaR.
Ik moet nu voor de kerk beslissen en weet het gewoon niet.

Groetjes.

Valérie

nathalie
19-5-2012
 Meld misbruik21-6-2011 10:49:05

Ik ben vorig jaar naar huwelijk geweest van mijn neef in de kerk van heist op den berg. De locatie is echt prachtig. Het is daar zo mooi en rustig. Maar de priester viel toen heel hard tegen. Het moest allemaal heel snel gaan, niets van vriendelijkheid. Ik vond het echt heel erg voor hen dat hun huwelijk zo werd afgehandeld. Misschien als dit kan met een andere priester?

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik21-6-2011 13:20:01

heej valérie wij doen ons feest bij ter wieke
en hadden lier in onze gedachten als fotolocatie
maar blijkbaar gaat er een groot feest da weekend dat we trouwen gebeuren in lier dat zij 800 jaar bestaan ... dusja nu moeten we weer erover beginnen na te denken
als je iets weet laat je het maar weten :) ideeën zijn altijd welkom :)
groetjes

Mieke
25-8-2012
 Meld misbruik21-6-2011 19:38:51

Wij wonen in Berlaar en zijn er nog totaal niet uit waar we onze feest doen. Mijn familie en vrienden komen van Sint Katelijne Waver en omstreken en bij mijn vriend komen ze uit Aarschot en omgeving. Dus is het niet zo simpel om iets tussenin te vinden, als jullie nog tips hebben, aangezien jullie uit de buurt zijn.

@Dorien, er zijn zeker plaatsen in Lier waar er geen feestelijkheden voor 800j stadsrechten zijn. Ik denk dan bv aan de nieuwe speeltuin aan het Stadspark, voor de bruidskindjes is dit ook leuk. Heb je navraag gedaan over de exacte fotolocatie of daar iets te doen is? Ik werk zelf bij de stad Lier vandaar.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info