Terug naar overzicht
ik weet het ook totaal niet omdat ik hier nog niet lang woon maar even ter zijde ... onze feest gaat door in wiekevorst :) waar gaan jullie jullie feest geven? waar gaan jullie jullie foto's nemen?
hallo, Mijn broer is 5 jaar geleden in de kerk (op de berg) aan het gemeentehuis getrouwd. Het is een mooie kerk. Ze wonen ook in Wiekevorst, maar hebben toch voor de kerk in Heist gekozen. Het was toen niet de priester van die kerk zelf. Maar weet niet of ze specifiek naar deze man gevraagd hadden of niet. groetjes
Hey Dorien, Onze feest gaat door in Domein Martinus in Halle-Zoersel.Waar in Wiekevorst doe je je feest?Fotolocatie nog niet bij stilgestaan. We hebben nog meer als een jaaR.Ik moet nu voor de kerk beslissen en weet het gewoon niet.Groetjes. Valérie
Ik ben vorig jaar naar huwelijk geweest van mijn neef in de kerk van heist op den berg. De locatie is echt prachtig. Het is daar zo mooi en rustig. Maar de priester viel toen heel hard tegen. Het moest allemaal heel snel gaan, niets van vriendelijkheid. Ik vond het echt heel erg voor hen dat hun huwelijk zo werd afgehandeld. Misschien als dit kan met een andere priester?
heej valérie wij doen ons feest bij ter wieke en hadden lier in onze gedachten als fotolocatie maar blijkbaar gaat er een groot feest da weekend dat we trouwen gebeuren in lier dat zij 800 jaar bestaan ... dusja nu moeten we weer erover beginnen na te denken als je iets weet laat je het maar weten :) ideeën zijn altijd welkom :) groetjes
Wij wonen in Berlaar en zijn er nog totaal niet uit waar we onze feest doen. Mijn familie en vrienden komen van Sint Katelijne Waver en omstreken en bij mijn vriend komen ze uit Aarschot en omgeving. Dus is het niet zo simpel om iets tussenin te vinden, als jullie nog tips hebben, aangezien jullie uit de buurt zijn. @Dorien, er zijn zeker plaatsen in Lier waar er geen feestelijkheden voor 800j stadsrechten zijn. Ik denk dan bv aan de nieuwe speeltuin aan het Stadspark, voor de bruidskindjes is dit ook leuk. Heb je navraag gedaan over de exacte fotolocatie of daar iets te doen is? Ik werk zelf bij de stad Lier vandaar.