Terug naar overzicht
Hoi, ik heb een leeg tekenboekje gekocht bij boekenvoordeel hier in Turnhout. Was ze derjuist stiekem aan't tellen want wou er vandaag aan beginnen en dit boekje heeft 96 pagina's :-( dus ga ik er paar op 1 pagina zetten en wat knippen en plakken gaat me dit wel lukken :-)) gewoon zoeken naar een schetsboek eigenlijk dat zijn meestal wel dikke boekjes. Succes! Of als je wil haal ik er eentje... :-))
Hey, Ik ga ook met mijn boekje beginnen. En besef juist dat ik niet zoveel fotos heb van hem, hij staat niet graag op de foto. Dus zal het creatief zijn met prentjes en materialen. Je kan ook via de site van de Hema gaan en een fotoalbum samen stellen. Eén of meerdere redenen per pagina met één of meerdere fotos. Een vriendin heeft het zo gedaan, ook een zeer mooi resultaat hoor! Ben nog aan het twijfelen tussen een echt boekje met knip en plak werk of een boekje van de Hema. Succes met je zoektocht!
Ik heb het mijne besteld via www.blurb.com Ondertussen reeds geleverd en het ziet er geweldig uit!!! Wij bestellen al onze boeken, fotoboeken via hen en is altijd topkwaliteit voor een belachelijk lage prijs. En ook heel snelle levering. Grtjs Sara
Ik zal het mijne bestellen via Extrafilm. Ik bestel al onze fotoboeken (van de reis enz :-)) zo en ze zijn echt super! Bovendien kan je dan het aantal pagina's zelf kiezen :-). Groetjes!
Hoi Baci, Ik heb inderdaad bij Hema een fotoalbum gekocht. Het is een zwart fotoboek met een linnen kaft, en hij heeft genoeg voor 101 redenen hoor :-) Het was deze: http://www.hema.be/nl/winkel/foto-en-print-artikelen/Fo... Ik was eerst naar een kleinere HEMA gegaan en daar hadden ze hem niet. Je moet dus wel een groot winkel uitkiezen :-) Als je jouw boek niet met de hand maar gewoon online wilt maken, dan is dat gemakkelijker denk ik... Succes!xFilipa
www.lovebookonline.comheel erg toffe site kan je zelf samenstellen of kiezen uit redenen met heel leuke tekeningkes bij, heb al gemaakt en besteld, ziet er super uit snelle levering en echt niet duur, heb iets van veertig euro besteld voor 150 pagina's met hardcover en express leveringx succes
ik maak het via Albelli of andere site voor fotoboeken... Doei
Ik ben er ook stillekes ook erover aan het nadenken over hoe ik het ga inpakken maar heb absoluut geen idee en nog minder inspiratie. Schrijven jullie die redenen met de hand (voor de persoonlijke touch) of typen jullie alles? Kan er iemand misschien eens een foto naar mij mailen van jullie boekje? jade.forever@hotmail.com Alvast bedankt en veel groetjes
@ mieke: ik heb ze allemaal in een excel gezet zo moest ik ze niet iedere keer natellen :-)Nu voor het in het boekje te zetten ben ik nog aan't twijfelen met de hand of printen en erin plakken... Ik werk langer als mijn vriend dus ben nooit voor hem thuis en is heel moeilijk om dan een verrassing ineen te steken dus denk ik knippen en plakken op't werk onder de middag :-)) Succes
wanneer doen jullie dit werkje als je het zelf maakt en je kan het toch niet ergens leggen waar hij het niet weet lijkt mij :s
Ik ben leerkracht... Dus ik ga dit maken in Juli... Lekker vakantie :DMijn ventje moet werken dus is niet thuis dan... :D
@ sarahIk heb eventjes gekeken op de site die je hebt aangegeven.Blijkbaar kan je zelf geen fotos toevoegen of zie ik dit verkeerd?Wel toffe cartoontjes! Heb mijn redenen maar ik ben op zoek naar foto's/ toffe tekeningtjes. Blijkbaar heb ik maar 46 fotos die ik kan gebruiken :-)