Terug naar overzicht
op tenerife is het normaal gezien vrij mooi weer in maart hoor! het regent daar ook bijna nooit op een heel jaar, dus dat zit wel goed ik ben eens in februari geweest en had toch wel 20-24 graden en een mooi zonnetje. Aanrader op Tenerife is trouwens de barranco del infierna, zeker als je van een wandelingetje houdt
Ik ben er ook nog in maart geweest, en het was mooi weer! Bikini-weer, en toch niet té warm :-). 's Avonds kan je wel een pull gebruiken. Veel plezier!
Je moet gewoon geluk hebben... wij zijn afgelopen maart (op familiebezoek) geweest en het was koud (15 à 16 graden) en het heeft veel geregend. Maar het kan ook al prachtig zijn in maart. Dat beweert mijn schoonbroer tenminste, maar wij geloven hem niet meer
Oke ja de ene zegt van wel de ander zegt van niet die van het reisbureau zegt dat zei altijd gaat in maart dusja wij zijn vorig jaar in september geweest en hadden ook regen dusja we zullen ons erop moeten wagen :p Alvast bedankt voor jullie reacties Iemand ervaring met het hotel in tenerife? We gingen altijd naar jacaranda maar is niet meer proper bah Groetjes jamie x
Hoi!Zelfde verhaal bij ons.We hadden eerst naar Mauritius geboekt. 10 dagen in luxe hotel. Maar dat was maar als 6000 euro dat we kwijt waren dan, en we wouden in juli gaan.Had opgezocht dat het dan daar winter is en het slechtste weer.En we zagen op tegen de lange reistijd. 10 dagen daar en één dag op om te reizen en een dag terug om te reizen. Dus hebben we het juist op tijd kunnen annuleren. Nu hebben we 14 dagen Madeira geboekt met 14 dagen huurauto. We vertrekken 18 juli.Ik kan al niet meer wachten groetjes, Sofie
Hejj sofie, ja pff mauritius waarschijnlijk wel een mooi eiland maar ja als je alles bij elkaar telt ben je zeker die 6000 euro kwijt en je bent ook zeker een 15uur onderweg is dit een huwelijksreis voor mij meer een kwelling.. ik kom al zot als ek 4u op die vlieger moet zitten naar tenerife of gran canaria :D haha Bij ons is het wel nog ff wachten.. veel succes in jullie huwelijk en geniet van de reis hé :D groetjes jamie x
Dank je wel Jamie!Idd we konden ons geld beter besteden. En ter plaatse doe je sowieso geld op aan excursies enzo, tel dan daar nog maar 1000 euro bij. geniet ook van jou reis, groetjes, Sofie