Terug naar overzicht
wij nemen het liedje I belong to you van anastacia en eros ramazotti (of hoe je dat ook schrijft) niet omdat dat iets speciaal betekend voor ons, maar vonden het alletwee heel gepast toen we het de eerste keer hoorden. mooie melodie en de tekst is ook wel mooi.ik denk dat je niet echt speciaal naar de tekst moet luisteren, als je dat alle 2 een mooi liedje vind is dat toch voldoende niet?al zijn er natuurlijk wel veel mooie 'slows' die dan net over liefdesbreuken en zo gaan, en da lijkt mij nu net iets minder geschikt.je kan er mee doen wat je wil hè...succes met het kiezen!Gretel
Hoi,Als jullie dit liedje graag horen dan moet je ervoor gaan. Persoonlijk vind ik die nieuwe versie van One echt niet mooi want er is volgens mij maar 1 versie en dat is de originele. Jammer dat ze hun liedje wat uit handen geven. Maar kom nu terug to the point, als jullie bij dit liedje beide een gevoel hebben van dit is het dan zou ik zeggen...doen! De tekst kan en moet ook niet altijd toepasselijk zijn he het si soms de melodie die het hem doet.Debra11/08/06
Hey,ik vind deze versie inderdaad ook prachtig en wilde die als tweede dans nemen, met de ouders... maar de tekst is inderdaad wel nogal negatief. Alhoewel, hoeveel mensen zullen nu echt naar de tekst luisteren als ze jullie zo verliefd zien dansen?Lieve