Terug naar overzicht
Weet niet hoe dit bij ons zit, moet dit eens navragen... Maar kan je niet gewoon naar de zaal bellen en zeggen dat er twee man minder gaat zijn.Grtjs Sara
wij mochten tot de dinsdag er voor aangeven of er nog wijzigingen waren of niet :) en als je wil mag je altijd mijn doorzichtige paraplu's van zaterdag overnemen heb ze ondanks het slechte weer niet nodig gehad want we hadden het geluk om telkens tussen de buien door naar buiten te komen! nu mocht je interesse hebben het zijn 3 doorzichtige paraplu's we kochten ze voor 10 euro stuk, zijn niet gebruikt en zijn nog maar 5 dagen oud :-D mocht je interesse hebben voor 7,50euro stuk doe ik ze weg laat maar iets weten dan groetjes en succes op je dag en laat je niet op stang jagen door annulaties of regen ik heb dat ook niet gedaan en mijn dag is perfect verlopen fatimma
Hallo Kelly, wij mochten tot de dag voor onze trouw doorgeven of er iemand minder was. Misschien even vragenn aan jullie zaal?
Bij onze feestzaal is er een percentage van 7 procent. Stel er komen een paar mensen niet opdagen op ons avondfeest door omstandigheden trekken ze dat bedrag van de totaalprijs af. dus dat vond ik wel een voordeel bij onze zaal.
Wij kunnen bij de zaal wijzigingen doorgeven tot 5 dagen voor het huwelijk dus moest dit bij ons gebeuren 3 dagen ervoor, was dit ook al te laat... Hoop dat je nog iemand vindt!! Groetjes!
Bij ons hebben zijn er 2 niet komen opdagen. 1tje heeft ons smiddags verwittig... en de andere persoon heeft zijn vriendin alleen gestuurd en die moest dat dan maar vertellen. Beide personen hadden geen excuus (niet ziek, geen noodgeval in familie...) gewoon geen goesting. Ik vond dat heel onbeschoft. Je weet toch dat een huwelijksfeest niet goedkoop is! Ach ja, dat is de realiteit zekers. Veel succes nog Charlotte
Hey Kelly, Ik zou toch ook eerst eens contact opnemen met de zaal hoor, je weet nooit hé:-) Want als je een ander koppel moet zoeken, hoe leg je dan uit dat zij naar feest mogen komen zo op het laatste nippertje? Ik zou dat persoonlijk toch een beetje vreemd vinden. Ik zou denken: alé, ze hebben ons nodig als 'zaalopvulling' Dat is hoe ik nu even redeneer in de gedachten van die extra koppels die je moet gaan zoeken hoor:-) Hopelijk kun je het alsnog regelen met de zaal. veel groetjes en succes
Ik heb de dag zelf nog mensen kunnen afbellen. Terwijl we aan het eten waren, kwamen we te weten dat er nog 2 mensen niet zouden komen voor het dessertbuffet en ook dan nog hebben we deze mensen kunnen annuleren.Ik zou het toch eens vragen aan de zaal hoor.
kheb een mailtje gestuurd ( ze antwoorden altijd binnen 24 u ) ben benieuwd. Maar ze zijn eigenlijk al heel de weg door heel meegaands geweest... tis nu ni dak inneens 30 man afbel hé :)