Terug naar overzicht
hallo bedankt voor de de tip.ik ken het probleem heb zelf een G cup maat en dat is ook niet smakelijk iets patsend te vinden francis
Dank je wel fatimma, ik ga ook proberen deze te vinden in he antwerpse. Ik vind de BH an de voorkant ooknog echt moo. Merciekes
Hoi :)bij mijn mama in de winkel kan je aan véél minder dan 90 euro aan een goed passende bh, lingeriesetjes en advies komen. (ook plakbh's en accessoires te verkrijgen)grote maten, kleine maten, grote cups, kleine cups, met naad, zonder naad, ... met en zonder bandjes en ook met transparante rug. Zeker nu de zomercollectie binnen is zou ik hier niet aan twijfelen... Regio Mechelen/Antwerpen. Adres en contactgevens via PM omdat ik hier toch niet té veel sluikreclame wil maken... Maar ik weet als geen andere dat een bh echt geen makkelijk iets is om te vinden... en op zo'n dag mag je je daar echt geen zorgen om maken!
hey Lies Welke winkel is dit, want zie het zelf niet zitten om een bustier te dragengroetjes (caroline.de.coster@gmail.com)