Nu Online
Momenteel zijn er 746 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tip BH met transparante rug of BH met onzichtbare achterkant

21-6-2011 10:00:18
Hoi Dames
Ik wil jullie even een tip meegeven voor als je kleedje het niet toelaat om een bh eronder aan te hebben,
maar je borsten het niet toelaten om er geen aan te doen :D
Ik had bij pabo een bh besteld met plastic band op de rug 7 weken later belde ik waar de bestelling bleef (1 week voor de trouw dus!) nog steeds niets, de paniek begon toe te slaan geloof me vrij want mijn borsten in zo van die plakdingen (die ik wel bij hünkemuller nog gevonden had) vertrouwde ik niet zo, nu ja het zit ook voor een groot deel tussen je twee oren maar soit je moet je toch goed voelen, en met een D-cup zonder BH zag ik helemaal al niet zitten trouwens dat liet mijn semi doorzichtige corset van mijn bruidsjurk niet toe ook! (ik wou het nog een beetje zedig houden voor Meneer Pastoor in de kerk :-D)
Ik ben beginnen bellen 3-suisses die hebben er dus ook , wachttijd 1 tot 2 weken, heb risico niet willen nemen... maar daar hebben ze dat dus ook.
Beginnen zoeken op internet en heel toevallig kwam ik op een tip die iemand gaf op dit forum, de bh's van Aubade zouden dit ook hebben. Direct alle winkels in de buurt beginnen bellen en bij 'vijgeblad' had ik prijs! eindelijk mijn maat en ik moest van mijn werk in zwijnaarde maar naar Mariakerke dus max 20 min rijden en inderdaad de bh kostte meer dan die van 3-suisse of pabo (rond de 20euro) maar deze gaf mij wel de steun en zekerheid die ik en mijn borsten nodig hebben :DDD
de aankoop kostte me 95 euro (wat doorgaans de normale prijs is die ik betaal voor mijn BH's) de bh is zooooooo sexy ook als is hij in huidskleur je kan de band op de rug vervangen door een doorzichtige band en de bandjes rond de hals zijn verwijderbaar!
dus dit zijn mijn tips
Voor plak BH : Veritas , Hünkemuller , Beate Uhse (pabo) prijs rond de 20 euro
Voor BH met doorzichtige achterkant of diepe decolté's enzo : 3-suisse , Pabo (opgelet gaan soms maar tot C en uiteraard op tijd bestellen want met postorder weet je nooit) prijs rond de 20 euro
En wil je een stevige ondersteuning met doorzichtige achterkant die super sexy is ga dan voor Aubade Pulp Seduction
een multifunctionele BH die te vinden is in de betere lingeriezaken prijs vanaf 90 euro
Voila deze ervaring wou ik effe met jullie delen hopelijk hebben jullie er wat aan :)
groetjes
Happily maried woman :)

fatimma
18-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 5845

francis
6-7-2012
 Meld misbruik21-6-2011 10:36:52

hallo

bedankt voor de de tip.
ik ken het probleem heb zelf een G cup maat en dat is ook niet smakelijk iets patsend te vinden

francis

Emmy
13-8-2011
 Meld misbruik21-6-2011 11:49:41

Dank je wel fatimma, ik ga ook proberen deze te vinden in he antwerpse. Ik vind de BH an de voorkant ooknog echt moo. Merciekes

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik21-6-2011 16:28:37

Hoi :)

bij mijn mama in de winkel kan je aan véél minder dan 90 euro aan een goed passende bh, lingeriesetjes en advies komen. (ook plakbh's en accessoires te verkrijgen)
grote maten, kleine maten, grote cups, kleine cups, met naad, zonder naad, ... met en zonder bandjes en ook met transparante rug.
Zeker nu de zomercollectie binnen is zou ik hier niet aan twijfelen...

Regio Mechelen/Antwerpen.
Adres en contactgevens via PM omdat ik hier toch niet té veel sluikreclame wil maken...

Maar ik weet als geen andere dat een bh echt geen makkelijk iets is om te vinden... en op zo'n dag mag je je daar echt geen zorgen om maken!

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik13-8-2011 8:21:59

hey Lies

Welke winkel is dit, want zie het zelf niet zitten om een bustier te dragen
groetjes (caroline.de.coster@gmail.com)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...