Nu Online
Momenteel zijn er 557 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

speech

21-6-2011 11:15:09
Hoi,

zijn er mensen die hun speech willen delen met mij.
Ik wil er graag eentje geven maar heb geen idee hoe ik er moet aan beginnen...
Of iemand een goed idee?

penny.pellens@gmail.com

alvast bedankt!

Penny
20-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 464

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik21-6-2011 14:05:49

Hallo Penny,

Ik ben er nog niet aan begonnen... Maar ik kijk er ook enorm tegenop, dus ik begrijp je vraag heel goed. Ik zal eens even opvolgen hier. Ik ga echter gewoon iedereen bedanken om met ons te vieren en in het speciaal de mensen die geholpen hebben. Ik heb cadeautjes voor de getuigen, de ouders en alle helpers (en dat zijn er veel bij ons). Er zijn mensen die ons vervoeren in hun eigen mini. Er zijn rienden van mijn ouders die 's ochtends, de ceremonie, de receptie allemaal klaarzetten en afbreken, rondgaan met drank... Er zijn vrienden van ons die muziek spelen op onze ceremonie. Er is nog een andere vriend die de ceremonie aan elkaar praat...
Dus veel cadeautjes en bedankjes
Groetjes
Sharon

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...