Nu Online
Momenteel zijn er 268 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ debra

17-5-2006 19:54:18
tof heb eindelijk iemand gevonden die net als wij trouwen op 11 augustus 2006.

hoe verlopen de voorbereidingen bij jullie?

groetjes

Gretel
11/08/2006

Ps: zijn er nog koppels die 11/08/2006 trouwen

gretel
11-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 416

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik17-5-2006 20:23:10

Hoi Gretel,

Goed eigenlijk. En bij jullie? Zaterdag gaan we eindelijk het juiste aantal uitnodigingen doorgeven aan de drukker. Zodra ik die dan op de bus kan doen dan is er al een grote last van mijn schouders hoor! Zaterdag gaan we kijken voor de kostuums voor de mannen van de suite. Het bruidsboeket, de ringen en notaris moeten nog gerelgeld worden. Ook nog een afspraak met priester, DJ enceremoniemeester in juli. We moeten ook op 22juli de tafelschikking aan de feestzaal doorgeven en dan nog kleine details zoals de cadeautjes voor de kinderen aan de kerk en versiering van het huis...Ge kent dat wel hé. Hoe verloopt jullie voorbereiding? Wat moeten jullie nog doen?

Van waar ben je als ik nieuwsgierig mag zijn? Van welk merk is je trouwjurk en van waar komt het? Werk je met een fotograaf zoja wie is het? Wie is jullie ceremoniemeester en DJ? Waar gaat het feest door?
Hebben jullie toevallig een site waar ik jullie beter kan op leren kennen? Wij wel dus als je het een en ander wilt weten van ons... http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl

Grtz Debra
11/08/06

gretel
11-8-2006
 Meld misbruik18-5-2006 21:50:50

Hey,

wij wonen in Ronse (oost-vlaanderen)
men trouwkleed laat ik speciaal maken, had mijn goesting gezien in een boek van for lovers maar was al een oudere boek, was eentje van uit de collectie bij pierre yves in aalst, maar omdat het dus uit een oudere collectie was ben k op zoek moeten gaan waar ze dit konden maken met men fototje in de hand :-)

We werken inderdaad met een fotograaf dus voor een fotoreportage van ons, fotos van de dichte familie, op het stadhuis en de receptie en laten ook een fotoboek maken. Dit door een fotografe van hier in ronse (Lieca)

met een ceremoniemeester werken we niet, we vonden dat niet echt nodig en nu maar hopen dat we er geen spijt van krijgen, maar ik denk het niet. krijgen heel veel hulp van mijn ouders.

De dj is dj wouter, heb hem zelf eigenlijk nog niet aan het werk gezien, maar men pa kent hem en heb er al veel goede referenties van.

we geven geen traditioneel trouwfeest, we gaan na de plechtigheid op het stadhuis gewoon eten met mijn ouders, broers en zussen en de getuigen en nog wat dichte familie en zo, zo een 30tal personen.

en nadien geven we een huwelijksfuif waar we dan ook de rest van de familie en vrienden uitnodigen.

een site die hebben we eigenlijk niet, maar als je wat meer wil weten over ons, vraag er dan gerust op los hoor :-)

groetjes

Gretel
11/08/06

aurelie
11-8-2006
 Meld misbruik19-5-2006 21:06:35

Hallo,

Al enkele maanden lees ik de berichtjes op het forum, maar heb nog nooit gereageerd. Maar nu vond ik toch dat ik dat eens moest doen.

Inderdaad heel tof om nog mensen te leren kennen die ook op 11 augustus trouwen.

Maar nog straffer is dat ook wij in Ronse wonen. We zijn niet afkomstig uit de streek maar wonen hier al 3 jaar.

Wij trouwen om 14u30. Ik weet dat er een koppel trouwt om 14u, zijn jullie dat?
Trouwen jullie voor de kerk? Wij niet.

Ook bij ons zal het niet echt een traditioneel huwelijk worden. Aangezien mijn ouders gescheiden zijn en absoluut niet goed overeen komen geven we 2 feesten. De vrijdag brengen we door met mijn vader en zaterdag is dan het echte feest met mijn mama. Niet echt ideaal, maar liever zo dan geruzie op die dag.

Groetjes en misschien tot later,

Aurelie

gretel
11-8-2006
 Meld misbruik19-5-2006 22:52:27

Hey aurelie,

dat is nu inderdaad wel heel toevallig, wij trouwen inderdaad om 14u.
tof om zo onverwacht dingen te weten te komen, hoe staat het bij jullie met de voorbereidingen?
zijn jullie al in ondertrouw gegaan?

Ik ben eigenlijk ook niet afkomstig van ronse maar men vriend wel en omdat hij hier ook al werkte zijn we in 2003 hier komen wonen?

Wij trouwen ook niet voor de kerk en voor de rest ook niet direct een traditioneel huwelijk.
kweet nu niet of je al ergens op dit forum er over gelezen hebt, maar het loopt bij ons niet direct van een leien dakje met men vriend zen ouders, oh ja , niets van aantrekken en het word onze dag zeker

wonen jullie in ronse zelf? ergens in het centrum of zo? wie weet zijn we mekaar al eens tegen het lijf gelopen.... :-)

Groetjes

Gretel
11/08/2006

Sofie
11-8-2006
 Meld misbruik20-5-2006 11:15:06

wij trouwen ook op 11/08 :)
Wij doen dit in Geraardsbergen.
Wij hebben nog veel te doen maar alles komt wel in orde :)

Groetjes,

Sofie
11/08

Katrien
11-8-2006
 Meld misbruik23-5-2006 12:37:17

Wij trouwen ook op 11 augustus 06.
We trouwen in Wetteren om 14h enkel voor de wet.

Groetjes Katrien

gretel
11-8-2006
 Meld misbruik23-5-2006 13:05:33

toch precies nog veel trouwers op 11/08/06 hè.
kozen jullie deze dag om een speciale reden of gewoon toeval?
en hoe staat het met jullie voorbereidingen, een klassiek feest? wanneer versturen jullie je uitnodigingen?

@ katrien Jullie trouwen net als wij enkel voor de wet in de namiddag, hoe doen jullie dat de rest van de dag? wanneer eten, fotos ,... en bij het binnen en buiten gaan van het stadhuis lopen jullie in een bepaalde volgorde?

gretel
11-8-2006
 Meld misbruik23-5-2006 13:09:48

@ aurelie

eventjes nog een vraagje waar doen jullie je trouwfeest? is het in ronse zelf of ergens anders?
Wij doen enkel het eten in ronse en daarna gaan we naar een andere zaal voor onze 'huwelijksfuif'

Gretel
11/08/2006

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...