Terug naar overzicht
Prikkertjes met kerstomaatje, blaadje basilicum en bolletje mozzarella? Das het eerste wat me te binnen schiet! Qua knabbeldinges geraak ik ook niet direct verder ;-).
Grissini's omwikkeld met parmaham? Bruschetta's/crostini's met gemarineerde tomaten en basilicum? TUC heeft ook zo van die mini-pizzatjes als crackertje (wel lekker hoor!) of is het de bedoeling om enkel met verse producten te werken? Liefs, Nathalie
een grisini met philadelphia en gerookte ham rond. Heb thuis een boekje met italiaanse hapjes zal straks eens kijken (nu pauze op't werk, hoe verslaafd zijn wij )
Hoi Sharon, - Kleine stukjes pizza- Kleine "bruschette" met zalmboter (Bruschette con burro al salmone) of truffelboter (con burro al tartufo)- Mozzarella in Carrozza (kleine mozzarella toastjes, zoek eens op google)- Carciofini sott'olio (artisjokjes in olijfolie gemarineerd)- Melanzane arrosto (gebakken aubergine)- Grissini maar dan ipv met tapenade, gewoon wat parmaham oprollen rond één van de uiteinde van de Grissini Succes (en smakelijk!)
Hallo allemaal, Heel erg bedankt voor de tips. Maar dat zijn idd de hapjes. Dingen die je niet gewoon op tafel kunt zetten, maar die vooraf gemaakt worden en waar de obers mee rondgaan. Ik ben eerder op zoek naar iets wat gewoon op de tafel kan gezet worden, waar je geen werk mee hebt. Zoals wij chips of nootjes op tafel zouden zetten... Die tukjes zullen we eens moeten proberen :)! Ciaokes
Hey Italië lovers. Dit weddingplan is ook gedeeltelijk op Italy gebaseerd + een Venetiaanse gondel als vervoer :-) Checken jullie even via onderstaande link. Zou ook super zijn als jullie ook stemmen, ....gewoon klikken op stem onder "bekijk dit plan". Alvast bedankt en veel succes. Hier heb je de link waar je het hele weddingplan kan bekijken + kan stemmen http://challenge.goudengids.be/Planner?participantId=11...
Maak (of koop) tomatenpesto en groene pesto en zet er dan stukjes brood (bv. Ciabatta om in de Italiaanse sfeer te blijven). Mensen kunnen dan met een lepeltje wat pesto op hun broodstukje doen. Altijd een voltreffer op feestjes!