Terug naar overzicht
Hoi Laura, Ik vind je kaart wel mooi, en origineel. Eens wat anders dan de clichés he.Ook leuk dat de prijs zo goed meevalt! Veel succes nog met het plannen van jullie mooiste dag!
wauw héél mooi!!! Doen!!!Als ik nog moest kiezen zou ik die meteen nemen!!
Ik vind het kaartje heel mooi, wij dachten eerst ook iets in die stijl te nemen maar wij zijn voor een 3luikje gegaan met een foto van ons 2op.Toch heel mooi
Leuk leuk! Zeker doen! Doei
Je kaart is speels, leuk, en grappig!!Doen wat goed voelt..Wie moet hem mooi vinden?Jullie toch!! Als dit bij jullie past zeker doen!!Dat twijfelende gevoel herken ik wel..Had ook met alles twijfel!! Ik keur hem goed
Ik vind ze ook wel heel leuk Als je creatief bent kan je ze ook zelf maken, ga ik proberen Ben in Ava alles gaan halen en ga €1.03 kwijt zijn per kaartje met envelop bij (is dus niet zo'n heel groot verschil tegenover u kaartje blijkbaar).Ik heb gekozen voor zilver-grijs papier met een glittertje in, daarover dan een kalkpapier met allemaal zilveren hartjes en die ga ik dan bijeen doen met een grijs lint.Hopelijk valt het wat mee als ik ze ineen heb geknutseld
super schattig! echt een mooi kaartje! veel succes ermee
Wij hebben ze ook zelf gemaakt. Waren 60 cent per uitnodiging kwijt (envelop, papier (een half a4 blad), stickertje om envelop toe te plakken en inkt), alles zelf gedrukt, geknipt gevouwen,... De uitnodiging die jij laat zien vind ik ook heel mooi!
Vraag een proefexemplaar aan om zeker te zijn? Kaartjes zijn in het echt toch heel anders als op computer (vind ik persoonlijk!)
Wat Leen zegt is idd wel een heel goed idee.Ik heb een paar kaartjes laten afkomen en vond ze in het echt niet mooi meer, daarom mijn keuze om ze zelf ineen te steken.Maar voor hetzelfde geld valt het wel heel goed mee natuurlijk
zou je enkele kaartjes als gratis proefexemplaar kunnen aanvragen?
Ja dat heb ik ook gedaan! 3 gratis proefexemplaren kan je thuis gestuurd krijgen! Ziet er mooi uit maar ik en twijfelen :-) haha