Terug naar overzicht
je kan misschien "voor elkaar" weglatenHet is natuurlijk maar een ideetje :-)groetjes veel succes
Daar had ik ook al aan zitten denken We trouwen enkel voor het gemeentehuis, mss er dit van maken?in het gemeentehuis onze liefde voor elkaar verklarenof klinkt dit al helemaal stom
Hey, Ik zou de zinnen afwisselend laten rijmen en heb het ook een beetje veranderd: Samen met onze kinderen, hand in hand, zullen we na 10 prachtige jaren voor de ambtenaar van de burgerlijke stand onze liefde voor eeuwig en altijd verklaren. Laat maar iets weten of je het ok vind? groetjets sofie
Ik zou ook gewoon 'voor elkaar' verwijderen, dan wordt het dit: Met onze familie en vrienden langs de kant zullen wij samen met onze kinderen, hand in hand, na 10 prachtige jaren voor altijd en eeuwig onze liefde verklaren. Wij zeggen wel meestal 'voor eeuwig en altijd'... omgekeerd dus...
of zo... Na 10 prachtige jaren,zullen wij samen met onze kindereneeuwige liefde aan elkaar verklarenomringd door onze familie en vrienden. maar ik vind het tekstje hierboven van Sofie ook wel kei goed hoor.
Bedankt voor de reacties.Ik ga de zinnen niet van plaats veranderen, dan vind ik het gedichtje ineens zo anders klinken. Voor eeuwig en altijd klinkt idd al beter, weet begot nog altijd niet hoe het komt dat het omgekeerd geworden is Nu kwam ik ineens met de ingeving om dit te nemen:Met onze familie en vrienden langs de kantzullen wij samen met onze kinderen, hand in hand,na 10 prachtige jarennu ook met woord en daad onze liefde aan elkaar verklaren. Wat vinden jullie daarvan?