Nu Online
Momenteel zijn er 691 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wel of niet mooi?

21-6-2011 18:13:21
Hoi allemaal,

Hoewel Dé dag pas over -bijna- 1 jaartje is, heb ik reeds mijn bruidsjurk uitgekozen...
M.b.t. de pumps had ik eerst gedacht om hier over een half jaartje naar te gaan kijken maar het begint toch te kriebelen.

Ik heb altijd 'geroepen' dat ik op mijn huwelijk Louboutin's zou willen dragen. Dit zijn niet de goedkoopste pumps maar ik ben er echt verliefd op en wil sowieso iets hebben dat ik erna nog kan doordragen.
Het worden dus louboutin's maar nu ben ik op het idee gekomen om nude-kleurige aan te schaffen en zou ik hier graag jullie mening over horen, wel of niet doen?
Mijn jurk is spierwit en best wel druk, hierdoor wil ik de pumps 'simpel' houden en lijkt het mij mooi om hier nude-kleurige pumps onder te dragen.

Alvast bedankt voor jullie mening!

Liefs Ann

Ann
29-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 792

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik21-6-2011 18:56:36

Hey Ann,

Hier ook een Louboutin-fan! :) Ik denk wel dat als je jurk druk is nude-schoenen dan heel mooi kunnen zijn om het geheel een beetje zachter te maken. Doen zou ik zeggen!

Wij trouwen 6 dagen voor jullie en ik ga eind volgende maand naar jurken kijken. Als ik mijn jurk dan gevonden heb, ga ik ook op zoek gaan naar louboutins (liefst zachtroze want da's ons themakleur).

Veel succes & liefs,

Nathalie

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik21-6-2011 19:09:40

Van je schoenen zie je vaak enkel de tip... Is het dan niet vreemd om daar een 'nude' tint onder te zien? Net alsof je op blote voeten loopt... Ik weet niet, hé, is maar een bedenking...

tanja
30-6-2012
 Meld misbruik21-6-2011 21:34:50

Ik vind nude heel mooi maar weet niet of ik het onder een trouwjurk zou dragen. Hier heb ik enkele maanden geleden schoenen besteld. Zelf het soort leer kiezen, hakhoogte, model,...
http://www.shoesofprey.nl/gallery

Leen
5-11-2011
 Meld misbruik21-6-2011 22:16:18

Hoi Ann,

Ik vind dit prachtige schoenen en zou ze zelf ook meteen kopen (als ik ze kon betalen!) :) En je gaat ze inderdaad nog vaak kunnen dragen, want de nude kleur past bij alles. Zeker doen dus!!

Groetjes,

Leen

Ann
29-6-2012
 Meld misbruik22-6-2011 13:00:13

Bedankt voor de leuke reacties allemaal:D
Ik heb besloten om er gewoon voor te gaan, hello nude-kleurige Louboutin's ;-).
Moet alleen nog ff uitzoeken waar ik ze het best kan gaan halen!

@ Nathalie: leuk dat je ook van plan bent om ze aan te schaffen, en zachtroze is idd ook héél mooi! Grappig dat jullie een weekje eerder dan ons in het 'huwelijksbootje' stappen.

@ Tanja: die website heb ik een tijdje terug ook ontdekt, ziet er idd ook heel tof uit en ben zeker van plan om er een keer mooie pumps te bestellen.

Liefs Ann

Katrien
26-8-2011
 Meld misbruik28-6-2011 19:45:15

Rrrr Louboutins zijn inderdaad to die for.
Ik heb hier spijtig genoeg geen paar staan dus kan er niet van meespreken,
maar zitten ze comfortabel genoeg om een dag en nacht te dragen?
Het zijn geen hakjes van 10 cm waarschijnlijk :-p
Klinkt wel zalig!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...