Terug naar overzicht
Hey Ann, Hier ook een Louboutin-fan! :) Ik denk wel dat als je jurk druk is nude-schoenen dan heel mooi kunnen zijn om het geheel een beetje zachter te maken. Doen zou ik zeggen! Wij trouwen 6 dagen voor jullie en ik ga eind volgende maand naar jurken kijken. Als ik mijn jurk dan gevonden heb, ga ik ook op zoek gaan naar louboutins (liefst zachtroze want da's ons themakleur). Veel succes & liefs, Nathalie
Van je schoenen zie je vaak enkel de tip... Is het dan niet vreemd om daar een 'nude' tint onder te zien? Net alsof je op blote voeten loopt... Ik weet niet, hé, is maar een bedenking...
Ik vind nude heel mooi maar weet niet of ik het onder een trouwjurk zou dragen. Hier heb ik enkele maanden geleden schoenen besteld. Zelf het soort leer kiezen, hakhoogte, model,...http://www.shoesofprey.nl/gallery
Hoi Ann, Ik vind dit prachtige schoenen en zou ze zelf ook meteen kopen (als ik ze kon betalen!) :) En je gaat ze inderdaad nog vaak kunnen dragen, want de nude kleur past bij alles. Zeker doen dus!! Groetjes, Leen
Bedankt voor de leuke reacties allemaal:D Ik heb besloten om er gewoon voor te gaan, hello nude-kleurige Louboutin's ;-). Moet alleen nog ff uitzoeken waar ik ze het best kan gaan halen! @ Nathalie: leuk dat je ook van plan bent om ze aan te schaffen, en zachtroze is idd ook héél mooi! Grappig dat jullie een weekje eerder dan ons in het 'huwelijksbootje' stappen. @ Tanja: die website heb ik een tijdje terug ook ontdekt, ziet er idd ook heel tof uit en ben zeker van plan om er een keer mooie pumps te bestellen. Liefs Ann
Rrrr Louboutins zijn inderdaad to die for. Ik heb hier spijtig genoeg geen paar staan dus kan er niet van meespreken, maar zitten ze comfortabel genoeg om een dag en nacht te dragen? Het zijn geen hakjes van 10 cm waarschijnlijk :-p Klinkt wel zalig!