Nu Online
Momenteel zijn er 580 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

échte bloem in haar

21-6-2011 18:29:18
Ik wil graag een echte bloem in mijn haar...
iemand ervaring mee?

Mieke
1-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1338

Mieke
25-8-2012
 Meld misbruik21-6-2011 18:40:16

hy naamgenootje,

Ik wil dit ook graag doen en heb in een bruidswinkel gehoord dat bloemisten een speciale behandeling kunnen doen met die bloem waardoor ze mooi blijft. Maar heb het nog niet gaan navragen.

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik21-6-2011 19:32:10

Hallo
Ik ben 10 jaar florist geweest...
Echte bloemen in uw kapsel zijn ZEKER geen probleem. De bloemen worden inderdaad bespoten met een produkt, zodat deze niet verdampen.
En bovendien het is veel mooier dan die 'zijden' bloemen en vormt een geheel met je bruidsboeket.
Ik zou niet aarzelen

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik21-6-2011 19:35:40

Hey,

Ik wil ook een bloemetje in men haar. Ben ook nog aan het twijfelen tussen een echte of niet.

Welke bloem zouden jullie gebruiken ?

sharon
6-8-2011
 Meld misbruik21-6-2011 20:47:57

Ik wil dit ook!! Mijn boeket zal voornamelijk uit rozen bestaan aangevuld met orchideeën (denk ik), nu zou ik deze ook in mijn haar willen.... heb al gehoord dat er kleine roosjes zijn want de klassieke roos is daar toch wel wat te groot en lomp voor denk ik.

Ik heb op maandag 4 juli afspraak met persoon van bloemen en ga het dan eens bespreken....

Groetjes

Mieke
25-8-2012
 Meld misbruik21-6-2011 21:01:07

Ik weet nog niet welke bloem ik ga in mijn haar doen. Ik zie zelf heel graag witte rozen en zou die dan ook graag in mijn boeket hebben dus is het misschien ook wel mooi om in mijn haar te doen. Maar ik heb nog wel wat tijd om er is goed over na te denken. Ik ga dit zeker ook eens met mijn kapper bespreken, zij zal het beste kunnen inschatten wat mooi staat in het kapsel.

ellen
2-5-2014
 Meld misbruik9-4-2014 14:01:38

Iemand tips, kan een orchidee in het haar als bruidskapsel, de bloem moet namelijk wel een hele dag mooi blijven

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...