Nu Online
Momenteel zijn er 620 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ideeën vrijgezellen gevraagd ?

21-6-2011 18:55:54
Iemand leuke spelletjes, opdrachten weet voor tijdens de vrijgezellenavond (zowel voor jongen als meisje) ?

Grtz

Cindy
27-5-2017
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 711

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik22-6-2011 8:36:57

Lees ander de verslagjes van de vrijgezellenfeestjes eens na, daar kan je echt veel uit halen volgens mij!

tima
8-9-2012
 Meld misbruik22-6-2011 16:59:00

zak snoep halen en bruid/gom laten verkopen = centjes om iets te drinken
een rode lipstift meedoen en van zoveel mannen/ vrouwen rode kussen krijgen op je witte t-shirt ( zeeman -wibra)
mensen een titel van een liedje laten zeggen als de bruid/gom het juist zingt krijgt ze een verrassingsje (pikant stringsje , bodypaint , enz hoeft nie duur te zijn) is het nie juist juist een shotje sterke drank
op voorhand de plaatst dat je naartoe gaat schouten en een lijstje met fotootjes maken bruid krijgt op de avond haar blaadje zij moet op iedere locatie die op het blad bevindt een foto van haar zelf trekken dit kan ze dus vinden door aan mensen te vragen enz je kan dan zelf kiezen hoe leuk special de locaties zijn lachen geblazen als je een beetje creatief bent
ook heel leuk maar wel wat organisatie cocktail bar bruid moet een cocktail maken ist ie goed krijgen jullie allemaal een aperitief (uiteraard lukt dit ) dan naar een restaurant moet ze bvb een tafeltje bedienen om jullie voorgerecht te winnen terug verplaatsten naar andere restaurantje (vb italiaans ) moet ze haar eigen pizza beleggen om haar hoofdpla te kunnen eten verplaatsten naar tearoom of nog een resto liedje zingen om desert te verdien allé je snapt het concept é

Lucia
20-8-2011
 Meld misbruik28-6-2011 0:48:13

een zumba instructor laten komrn. Is heel leuk om samen te doen!
voor meer info:
zumbalucia@yahoo.com

Lucia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...