Terug naar overzicht
Hallo, Ik heb zelf geen ervaring met de outlet, maar wel met La Sposa zelf. Retouches daar zijn €20 per uur met een maximum van €80. Ik denk dat je wel een kleed kan vinden binnen dat budget. Zou toch eens gaan kijken hoor! Je moet wel pakken wat er hangt, dus kan ook dat het allemaal dure kleedjes zijn juist. Maar als de service dezelfde is als bij La Sposa zit je zeker goed! Groetjes
Dag Jill Ik heb mijn kleed gevonden bij La Sposa Outlet! Met je budget moet je denk ik wel iets vinden, maar het is natuurlijk altijd afhankelijk wat er op dat moment hangt. Maar ik zou zeker eens langs gaan, ze zijn heel vriendelijk en als je niets vindt dan is er nog niets verloren natuurlijk!! Groetjes, Elsie
Je kleed moet je direct meenemen en betalen, zij doen zelf geen retouches. Ofwel doe je die zelf, ofwel ken je zelf een naaister, ofwel kun je het laten retoucheren door een naaister van Waregem die zij voorstellen. De prijs moet je dan regelen met die naaister.Ze zijn heel vriendelijk. Wij hebben er wel niets gevonden, maar regelmatig wordt het aanbod vernieuwd. Dus misschien als je kunt en nog de tijd hebt: regelmatig eens binnenspringen en kijken wat er voorradig is.
hallo, mijn getuige is ook daar langs geweest en zij kon al een kleed vinden van 250€, de retouchen weet ik niet. Ik zou zeggen ga een kijkje gaan nemen, je weet nooits!