Nu Online
Momenteel zijn er 245 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gepersonaliseerde wijnetiketten

21-6-2011 21:13:14
Hoi Bruidjes

Wij hebben het idee om als gastenboek flessen wijn neer te zetten met gepersonaliseerde etiketten waar onze namen op staan en uiteraard datum. Nu is het de bedoeling dat de gasten met een speciale stift een klein berichtje erop schrijven.
Bij elke speciale huwelijksverjaardag (vb. 1j, 5j, 10, etc) kunnen we dan zo'n fles openmaken en uiteraard nog eens alle berichtjes nalezen van toen.

Maar nu komt mijn vraag, weet er iemand waar ik zulke etiketten kan bestellen?

Grtjs

Sara

Sara
20-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 960

Silke
5-5-2012
 Meld misbruik21-6-2011 21:16:54

Ik en mijn zus hebben er ooit gemaakt voor mijn papa.
Hiervoor hadden we eerst gewoon papier genomen (maar dat lost zeer snel). Maar ook mogelijk is sticker papier en eigen etiket ontwerpen en afdrukken.

Zou wel niet weten waar je deze gepersonaliseerd kunt krijgen maar vind je idee echt wel enorm goed.
Groetjes,
Silke

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik21-6-2011 21:28:31

Er zijn er blijkbaar wel wat, maar daar moet je de fles ook bestellen :-) en ik koop eigenlijk liever zelf mijne wijn... Aangezien ze er enorm van profiteren. Maar ja, ze moeten ergens hun winst halen hé.

evy
2-7-2011
 Meld misbruik21-6-2011 21:31:45

hey,

ik zou eens horen bij een drukker, ik denk wel dat ze zo'n etiketten kunnen maken door. vooral van die reclamedrukkers.

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik21-6-2011 22:40:39

http://www.sweetmemories.nl/index.php?cat=29
op deze link hebben wij onze kleine flesjes wijn besteld, met ons etiket, voor de familie..

het was heel leuk en kwa prijs valt het ook wel mee vind ik..
dit zijn wel maar kleine flesjes.. maar mss als je er eens naartoe mailt (fijne service enzo) kan je enkel je tickette daar bestellen? proberen waard he

ofwel via http://www.party-gifts.nl/ , kan je zelf etikette maken, ook heel leuk!!

veel succes

Greet
15-7-2011
 Meld misbruik21-6-2011 23:13:20

Hoi,

bij carta rosa kan je er bestellen, heb ook reeds geïnformeerd. Goeie service daar!

Greet

Delphine
28-10-2017
 Meld misbruik21-6-2011 23:50:48

op eigenwijnetiket.nl kan je zelf etiketten maken

groetjes,
Delphine

frida
6-2-2010
 Meld misbruik22-6-2011 7:42:58

hey, dit heb ik eens gekregen van Jeff ook iemand die regelmatig op dit forum te vinden is.
party-gifts.nl. daar staan hel leuke dingen op ook om wijnetiketten te maken.

Susces frida

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik22-6-2011 10:18:20

Ik heb ze ook op eigenwijnetiket.nl besteld. Ze waren heel snel geleverd en mooi gemaakt. Je zit daar alleen wel aan enkele vaste lay-outs vast, maar er was er eentje tussen die perfect bij onze uitstraling pastte.

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik22-6-2011 12:00:27

Wat een leuk idee!
Ik maak me alleen de bedenking dat het niet echt eenvoudig is om op een fles te schrijven. Denk je niet dat het makkelijker is voor je gasten als ze op het etiket kunnen schrijven en dan het etiket zelf op de fles plakken? Of jullie plakker ze er achteraf zelf op. Dan hoef je ook niet zoveel flessen te plaatsen, gewoon enkele als voorbeeld. Want anders kan het ook best veel plaats innemen (afhankelijk van het aantal gasten natuurlijk).
Ik vind het wel een verleidelijk idee... dan "moet" je wel regelmatig een flesje kraken (het zou zonde zijn dat de wijn slecht wordt hé)

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik22-6-2011 21:56:10

@Griet:
Het schrijven op een fles wijn is eigenlijk heel simpel met een speciale stift voor op glas te schrijven. Dat is net het leuke eraan dat de fles gaat vol staan met berichtjes, want de etiket gaat anders vol staan en dan is het niet meer leesbaar.
Uiteraard is het de bedoeling om regelmatig een flesje te kraken, maar uiteraard enkel bij speciale gelegenheden. Wss gaan we het bij elke huwelijksverjaardag doen. Daarom dat we ook zelf de wijn willen kopen, zodoende we wijn hebben die we kunnen bewaren.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...