Terug naar overzicht
Ik en mijn zus hebben er ooit gemaakt voor mijn papa.Hiervoor hadden we eerst gewoon papier genomen (maar dat lost zeer snel). Maar ook mogelijk is sticker papier en eigen etiket ontwerpen en afdrukken.Zou wel niet weten waar je deze gepersonaliseerd kunt krijgen maar vind je idee echt wel enorm goed. Groetjes, Silke
Er zijn er blijkbaar wel wat, maar daar moet je de fles ook bestellen :-) en ik koop eigenlijk liever zelf mijne wijn... Aangezien ze er enorm van profiteren. Maar ja, ze moeten ergens hun winst halen hé.
hey, ik zou eens horen bij een drukker, ik denk wel dat ze zo'n etiketten kunnen maken door. vooral van die reclamedrukkers.
http://www.sweetmemories.nl/index.php?cat=29 op deze link hebben wij onze kleine flesjes wijn besteld, met ons etiket, voor de familie.. het was heel leuk en kwa prijs valt het ook wel mee vind ik..dit zijn wel maar kleine flesjes.. maar mss als je er eens naartoe mailt (fijne service enzo) kan je enkel je tickette daar bestellen? proberen waard he ofwel via http://www.party-gifts.nl/ , kan je zelf etikette maken, ook heel leuk!! veel succes
Hoi, bij carta rosa kan je er bestellen, heb ook reeds geïnformeerd. Goeie service daar! Greet
op eigenwijnetiket.nl kan je zelf etiketten maken groetjes, Delphine
hey, dit heb ik eens gekregen van Jeff ook iemand die regelmatig op dit forum te vinden is. party-gifts.nl. daar staan hel leuke dingen op ook om wijnetiketten te maken. Susces frida
Ik heb ze ook op eigenwijnetiket.nl besteld. Ze waren heel snel geleverd en mooi gemaakt. Je zit daar alleen wel aan enkele vaste lay-outs vast, maar er was er eentje tussen die perfect bij onze uitstraling pastte.
Wat een leuk idee! Ik maak me alleen de bedenking dat het niet echt eenvoudig is om op een fles te schrijven. Denk je niet dat het makkelijker is voor je gasten als ze op het etiket kunnen schrijven en dan het etiket zelf op de fles plakken? Of jullie plakker ze er achteraf zelf op. Dan hoef je ook niet zoveel flessen te plaatsen, gewoon enkele als voorbeeld. Want anders kan het ook best veel plaats innemen (afhankelijk van het aantal gasten natuurlijk). Ik vind het wel een verleidelijk idee... dan "moet" je wel regelmatig een flesje kraken (het zou zonde zijn dat de wijn slecht wordt hé)
@Griet:Het schrijven op een fles wijn is eigenlijk heel simpel met een speciale stift voor op glas te schrijven. Dat is net het leuke eraan dat de fles gaat vol staan met berichtjes, want de etiket gaat anders vol staan en dan is het niet meer leesbaar. Uiteraard is het de bedoeling om regelmatig een flesje te kraken, maar uiteraard enkel bij speciale gelegenheden. Wss gaan we het bij elke huwelijksverjaardag doen. Daarom dat we ook zelf de wijn willen kopen, zodoende we wijn hebben die we kunnen bewaren.