Terug naar overzicht
Hallo Nicky,Je kan de mensen bij het binnenkomen een kaartje geven met daarop de tafelnaam en hun naam erop. Ik zou het zeker niet gewoon zeggen want dat vergeten ze zeker...Veel succes nogGriet
Hey NickyWij werken ook met bekende liedjes/deuntjes. Ik heb voor elk thema kaartjes gamaakt met de pc. Daarop staat het thema, liedje, een tekening en nog een kleine aanduiding in de aard van als je jouw muziekje hoort, mag je aan tafel gaan. Op elke tafel staat dan een vergrootte affiche van de tekening op het kaartje. Voor de kaartjes in te steken heb ik allemaal envelopjes gemaakt in verschillende kleurtjes, daarop kan ik dan de namen van de gasten zetten. Hopelijk heb je er iets aan...Groetjes,Els09/09/2006
Wij hebben elke tafel genoemd naar een bezienswaardigheid van Barcelona en iedereen krijgt een kaartje bij het binnenkomen. Na de receptie zal de zaal de namen per tafel afroepen maar de mensen weten alw aar ze zitten want hadden al een kaartje uiteraard !
bij onze feestzaal hebben we een groot bord gekregen waar we dan papieren op kunnen plakken met de namen op en daarboven een afbeelding of een titel, en die foto of titel zetten ze dan ook op de bijhorende tafel, zodat de mensen weten naar welke tafel ze moeten gaan