Nu Online
Momenteel zijn er 245 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Toekomstige weddingplanner zoekt toekomstig bruidspaar!

21-6-2011 22:43:29

Van harte gefeliciteerd! Jullie hebben beslist om binnenkort in het huwelijksbootje te treden. Een prachtig moment in het leven waar jullie samen vol enthousiasme naar kunnen uitkijken.

Als cursist aan
het erkende instituut voor de opleiding weddingplanner, Weddingplanners International in Nederland (OWPN), ben ik op zoek naar een toekomstig bruidspaar van wie ik de kans krijg hun volledige bruiloft te organiseren, uiteraard in nauw overleg met elkaar.

In samenspraak overleggen we het thema en de locatie, maak ik een
budget op, stel ik een tijdschema, gastenlijst en draaiboek op, ga ik op zoek naar de interessantste leveranciers, verzorg ik de algemene begeleiding en zo veel meer.

Het is jullie dag dus u bepaalt zelf 100% hoe uw droomdag er zal uitzien. Ik zorg ervoor dat uw wensen uitkomen en zet alles op alles om dat te realiseren.

Daar dit alles natuurlijk een goede voorbereiding vraagt, ben ik op zoek naar een koppel dat in het voorjaar van 2012 zal trouwen (maart-augustus) en het liefst woonachtig is in de provincie Antwerpen.

Ikzelf ben 30 jaar en reeds sinds 6 jaar werkzaam in de PR en evenementensector. Dankzij deze ervaringen ken ik dus al wat kneepjes van het vak.

Willen jullie zorgeloos toeleven naar jullie grote dag en ten volle genieten van de voorbereidingen? Dan word ik graag jullie weddingplanner!

Daar dit om een stage gaat, zijn er geen kosten.

Contacteer me via
michnomes@hotmail.com en ik maak graag een afspraak voor een vrijblijvend gesprek.

Hopelijk tot binnenkort!

Met vriendelijke groeten

Michèle Nomes

Niets is onmogelijk, alles kan!

Michèle

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 843

tima
8-9-2012
 Meld misbruik22-6-2011 16:45:32

wow zo tof je zult zeker veel reacties krijgen bij ons gaat het jammer genoeg niet van west-vlaanderen en we trouwen in het najaar 2012

Mieke
25-8-2012
 Meld misbruik22-6-2011 22:37:15

Beste,

Wij trouwen niet voor de kerk, weten bijna zelf de zaal dus aan ons zal je niet echt zo veel hebben. Maar een vriendin van mij trouwt in juli en is van Lier. Als je interesse hebt vraag ik hen eventjes of ze het goed vinden en bezorg ik je hun gegevens.

Verder nog veel succes met je zoektocht en stage!

Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik27-7-2011 18:08:11

Hoi hoi! Wij hebben wel interesse!! Heb je een mail gestuurd ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...