Terug naar overzicht
ik geloof dat ik hier wat verder in een berichtje gelezen heb dat iemand zijn jurk verkoopt van die ontwerper en zij had hem gekocht in la sposa in roeselare groetjes
Hoi Sylvie, Geen idee van, maar hoera ik heb een mede-bruidje gevonden op een hele mooie datum Veel succes en plezier met de voorbereidingen!!
http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=339670&su...
Dank jullie wel voor de reacties meisjes!!! @Lien-eindelijk...ik dacht al dat ik de enige was!!!! Jij ook veel succes met de voorbereidingen hoor! Heb je al een jurk gevonden?
Haha Sylvie, ik dacht ook dat ik de enige was, ben blij dat het niet zo is Voor m'n kleed heb ik op 9 juli twee afspraken gemaakt om te gaan kijken! Het zal snel zover zijn hè!!
Beste Sylvie, ik heb bij het begin van mijn zoektocht ook even aan Raimon Bundo gedacht en Inge heeft helemaal gelijk: bij mijn weten is La Sposa de enige zaak in België die dit verkoopt. Ook in Nederland kon ik niemand vinden. Zonder spelbreker te willen zijn: je weet toch dat ze heel erg duur zijn? Toen ik informeerde werd er gesproken van 3000-4000 euro. Maar zonder meer prachtige jurken (zucht, zwijmel). GroetjesP.S. De Spaanse couture is sowieso fantastisch. Misschien vind je Jesus Peiro ook mooi? Net iets betaalbaarder.
@Lien jij hebt nog geluk 9 juli is idd al heel snel!Mijn mama kan maar de laatste week van juli en aangezien zij m'n jurk betaald moet ze wel mee hé! @herfstbruid Ik vind idd ook alleen La Sposa. Zelfs een mail gestuurd naar Barcelona, maar geen antwoord gekregen.Maar 3000 - 4000euro is wel héél duur hoor, ik denk dat mijn ma (lees hierboven waarom) niet akkoord zal gaan!!!!Maar ze zijn idd wel PRACHTIG!!!Jesus Peiro is ook wel mooi maar toch niet als Raimon hoor :-(Maar ja we kunnen nog efkes zoeken hé!