Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze mooiste dag... 28 mei 2011

21-6-2011 22:52:43
Ik geniet altijd zo hard van al die verslagjes, dus zie hier mijn verslagje:

Onze mooiste dag begon voor mij heel vroeg. Om kwart na 4 was ik wakker en als ik eenmaal wakker ben, ben ik niet meer te houden! Een warm badje om mijn stijf ruggetje (nog heel wat kinebezoeken gedaan de dagen ervoor) te ontspannen en voor ik het wist stond de kapster en visagiste al voor de deur. Op het moment nog beslist om het bruidskapsel aan te passen en met succes want het was helemaal wat ik in gedachten had! Toen mijn kapsel en schmink klaar was, stond mijn getuige Karen voor de deur met de pistoletjes voor de broodjeslunch. Omstreeks half 9 uur kwamen de fotograaf en de mama aan en was ik dan ook klaar om in mijn droomkleedje te duiken.

Om 10 uur was het meest zenuwachtige moment van onze dag daar: mijn bruidegom belde aan en mocht eindelijk naar boven komen! Het heeft nog nooit zo lang geduurd voor hij op die tweede verdieping was. Zodra ik hem zag, waren mijn zenuwen verdwenen en kon ik er helemaal van genieten! Hij zag er fantastisch uit, zoals altijd J en ik kon weer helemaal inbeelden waarom ik hem zes jaar geleden gekust had!

Een zeer mooie burgerlijke plechtigheid in de Lakenhal in Herentals, echt een prachtig gebouw! Na het burgerlijk huwelijk zijn we met de suite een broodje gaan eten bij ons thuis en zijn we op fotoreportage geweest in Herentals en dat was één van de leukste momenten van de hele dag! Je bent even alleen met je ventje en dat heb je wel nodig, dus al een eerste tip: las zeker en vast een korte rustperiode (lees: met zijn tweetjes) in zodat je al kan bekomen van alle emoties! We hadden gekozen om foto’s te trekken aan kasteel Lepaige in de Nederrij en in het arboretum. Als tweede fotolocatie hadden we de Nete van Herentals gekozen en daar hebben we een heel fluitconcert gekregen van de terrastoeristen!

Na de fotoreportage hebben we ons gehaast naar de kerkelijke plechtigheid. We kwamen stipt om 14 uur aan en zodra we de kerk binnen stapten en het intredelied (just the two of us) hoorden, waren we vertrokken! Een, voor ons, zeer emotionele huwelijksviering met persoonlijke teksten van ons en van onze beste vrienden,… We hebben echt weken gespendeerd aan het voorbereiden van de viering en die is dan ook helemaal geworden zoals we ze voor ogen hadden. De muziek werd zelf allemaal gekozen in functie van de teksten en kleurde de toon van de huwelijksviering. Mijn vroegere medemuzikanten zorgde voor de muzikale aankleding.

Na de viering volgde onze huwelijksreceptie en ons avondfeest in Den Eyck in Kasterlee. Alles verliep zoals we het gevraagd hadden en ik kan dan ook Den Eyck alleen maar aanbevelen. Na een zeer lekkere maaltijd volgde een spetterend avondfeest dat nog tot 4 uur heeft geduurd! Onze huwelijksdag, of beter gezegd nacht, hebben we afgesloten met een laatste babbeltje gericht aan onze toekomstige kindjes aan de praatpaal!

Voor de geïnteresseerden kan ik volgende mensen aanbevelen:

ü Lies Duerinck: onze fotograaf die de dag zelf foto’s maakte en waar we achteraf een trash-the-dress shoot (en natuurlijk mijn hubbie een trash-the-costume) mee gedaan hebben! Een zeer sympathieke en professionele madam! Waar we zeker later nog eens een beroep op gaan doen!

ü Het kleedje is van Pronovias en vond ik in Koonings, ook een aanrader! Vooral de laatste pas waar je een bruidskleedLES (how to…) krijgt, was fantastisch!

ü Mijn man zijn pak is van Cossmo en vonden we bij DeVille in Turnhout.

ü Monique Schouteden: verzorgde kapsels en schmink en we zijn allemaal zeer tevreden over haar!

ü Receptie en avondfeest in Den Eyck in Kasterlee! Prachtige locatie en zeer lekker eten!

ü Ringen werden ontworpen door Ines B uit Lier!

Ik wil alle bruidjes, bruidegommetjes, forumgangers en –gangsters bedanken om al jullie verhalen, vragen, problemen, tips,… mee te delen, waar ik zo veel aan gehad heb! Ik wens iedereen een prachtige dag toe en ik hoop dat hij even mooi en perfect als de onze kan zijn! Om te besluiten: nog mooier dan die huwelijksdag, is elke dag wakker worden naast de liefde van je leven en beseffen dat je die speciale band met zo een bijzonder iemand mag delen. GENIETEN van elke dag, al is die nu je trouwdag of niet….

Foto's vind je op onze website: www.sandyenbert.be .

Groetjes, Sandy

Sandy
28-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 19 | Gelezen: 1422

Stephanie

Meld misbruik22-6-2011 0:24:36

heel mooi!

Sonja
6-8-2011
 Meld misbruik22-6-2011 1:18:28

Prachtige foto's.
Geniet ven jullie wittebroodsweken

xxx

tamara
20-5-2011
 Meld misbruik22-6-2011 2:54:57

hey sandy,

prachtige foto's en mooie site!
geniet nog van jullie wittebroodsweken
groetjes
tamara

frida
6-2-2010
 Meld misbruik22-6-2011 7:36:46

toch leuk dat alles loopt zoals jullie het geplant hadden!!!!
Nu echt genieten......

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik22-6-2011 9:32:34

Hey Sandy;

Dank je wel voor je verslagje!
Echt hele mooie foto's hoor!
Je was een stralende bruid!
Ik was vooral geinteresseerd in je schoenen. Die zagen er heel confortabel uit!
Ik denk dat ik ook niet te hoog zal gaan hoor

veel groetjes,

Mieke

P.S.: ik las iets over een puzzelstukje bij de uitnodigingen die de gasten moesten meebrengen. Wat was het concept precies???

Rebecca
26-5-2012
 Meld misbruik22-6-2011 9:51:27

Prachtige foto's en heel heel leuke website!

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik22-6-2011 10:00:34

Een dikke proficiat Sandy en Bert!!
Hele mooie foto's en ontzettend veel succes samen! xxxx

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik22-6-2011 10:40:10

Hey Sandy en Bert ,

een dikke proficiat!! Heel mooie foto's.
Jullie zagen er beide stralend uit.

Welk was da eigelijk met die muts en baard van sneeuwman?

groetjes

Sindy
1-7-2011
 Meld misbruik22-6-2011 11:38:01

Hoi Sandy!

Jullie zagen er beide stralend uit! Het was een prachtige viering en jullie feest was echt af! We hebben ons goed geamuseerd! Supergeslaagd!

Groetjes

Sindy

Cindy
27-8-2011
 Meld misbruik22-6-2011 12:23:38

hoi Sandy,

nog een dikke proficiat! Geniet ervan!!
Nog even een vraagje: wij zijn ook van herentals en trouwen in augustus!
Waar hebben jullie juist foto's getrokken?
Dat gedeelte aan de nete is dat recht over le paige?Aan dat brugje?
En als je zegt Le paige bedoel je dan aan dat kasteel zelf? Want erachter is precies niet veel he?!
Wat is aboretum?

Groetjes!!

Kristien
25-5-2012
 Meld misbruik22-6-2011 12:57:01

Die foto's aan het strand zijn prachtig, heel spontaan!!
Proficiat!!

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik22-6-2011 16:53:10

mooi! proficiat en geniet van het leven samen!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik22-6-2011 17:20:45

Mooi! Proficiat!

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik22-6-2011 18:52:48

Heel mooi! Dikke proficiat en goed nagenieten van elkaar!

Sandy
28-5-2011
 Meld misbruik22-6-2011 19:27:12

Merci'kes allemaal voor jullie reacties!

De antwoorden op de vragen hierboven:

@ Cindy: We zijn foto's gaan trekken aan kasteel Le paige, het arboretum is de tuin die er rond
ligt en slaagt gewoon op de bomen die er zijn. Ik ga er dikwijls wandelen want we wandelen er praktisch naast en er is echt wel wat te zien: vijvertje, oud tuinhuisje, een plaats waar je een viering buiten kan doen ook, dus ik zou zeggen ga zeker eens kijken. De foto's aan het bruggetje in de Nete zijn inderdaad rechtover Lepaige, naast de vrouwenwellens inslaan.

@ Britt: De muts en de baard waren van onze vrienden die de grote tuinkabouterquiz met ons gespeeld hebben en we konden tuinkabouters winnen...

@ Mieke: aan elke tafel stond een foto van ons. Elke gast op het avondfeest kreeg in z'n envelopje een puzzelstukje van zo'n foto en moest dan op het avondfeest de juiste tafel kiezen aan de hand van het stukje. Elke gast zat toch aan de juiste tafel, dus het heeft gewerkt! We hadden ook nog wel naamkaartjes gemaakt.

Groetjes!

Sandy
28-5-2011
 Meld misbruik22-6-2011 19:27:57

Klein foutje: we wonen praktisch naast Lepaige (niet wandelen)

sandra
24-6-2011
 Meld misbruik22-6-2011 22:48:20

Sandy,

Proficiat !!
Had je een enveloppendoos ?
Waar kon je die veilig zetten tijdens het feest?
Bij ons zijn er 5 zalen , dus véél volk !

Greetz

Sandy
28-5-2011
 Meld misbruik23-6-2011 18:48:54

Hallo Sandra,

De enveloppendoos zetten ze weg achter slot en grendel. Het personeel zorgt echt voor alles hoor! Je niet ongerust maken!

Carolien
20-7-2011
 Meld misbruik24-6-2011 9:40:35

Beste Sandy,
Het verloop van je dag klinkt prachtig!
Nu kijk ik nog meer uit naar onze grote dag... ons feest is ook in Den Eyck en onze ringen komen ook van Ines B.
Leuk!
Geniet van je getrouwde leven :)
xxx
Carolien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...