Terug naar overzicht
ik heb ook gedacht om ze zelf te maken, maar ik heb er één gekocht bij AVA in de vorm van een hart, net hetzelfde materiaal als onze bedankjes op het feest voor 20 euro, dus daar ga ik zelf niks voor maken hoor. Zeer mooi versierd met lintjes en een strik SuccesSonja
wij hebben de onze besteld; het is een houten doos die word versierd passend bij onze uitnodiging. achteraf kunnen we er onze souveniers en foto's in bewaren.
ik heb ze zelf gemaakt als je wil mag je me een mailtje sturen ik zal je dan een foto pllus de uitleg even mailen dagmarvanhemeldonck@hotmail.com
Wij hebben ook n houten kistje passend bij uitnodiging! Www.tutje-kiki.be Gr mariska
Hoi, Ik heb de onze gemaakt, voor 10 euro was ik klaar met materiaal bij de AVA. Als je interesse hebt stuur ik je wat foto's en een "how to"... stuur maar naar filipa.azevedo@gmail.com als je interesse hebt!
Ik heb een stukje Filipa haar aanwijzingen gevolgd en dan nog verder gepersonaliseerd :)Ik deed het wel met een schoendoos :)
Hoi, ik heb mijne ook zelf gemaakt, heel makkelijk hoor, 3 formaten van dozen, ingepakt in mooi rijstpapier van bij ava, ik heb de kleuren grijs en fuchia, de doos met roos ingepakt daar kwam dan in het grijs een lint om en andersom, een gleuf gesneden, tis echt zo simpel als je eenmaal bezig bent gaat het echt vanzelf. Voor een foto mag je me mailen ph.joke@hotmail.com en inderdaad zo duur is een gekochte niet maar het is toch gewoon leuk als je het zelf maken kan voor nog minder geld en het resultaat dan nog zeker zo mooi is. grtj joke
hey die van ons heb ik ook zelf gemaakt het zijn 2 varkens geworden[IMG]http://i869.photobucket.com/albums/ab254/27011987/PICT0... ] mvg francis
sorry deze moet je hebben http://i869.photobucket.com/albums/ab254/27011987/PICT0...
Ook ik heb zoals mariska en anna mijn doos besteld met op de bovenkant een print van de voorzijde van onze uitnodiging :-D(Site zie bij marsika).heb mijne met een hangslotje besteld(extra veiligheid vind ik lol) vond koffermodel zeer mooi maar toen ik vroeg of er ook een slotje opkon was er een meerprijs dus enkel hangslotje genomen,zonder gleuf voor de enveloppen,doe het deksel dan wel open. En idd nadien steek ik er alle souveniertjes in
Die varkens zijn prachtig!!! Super! Ik had een ladekistje met 3 lades: héél gemakkelijk, want zo kon ik de enveloppen al meteen sorteren volgens familie, vrienden, collega's. Je weet maar nooit of er een lege envelop tussenzit of een envelop met geld zonder kaartje erbij. Zo heb je al een 'richting' waarin je moet zoeken. Zéker een enveloppedoos voorzien! Iedereen brengt een enveloppe mee met een wenskaart! Al dan niet met centjes erin. Dus zéker doen! Zo geraakt er geen enkel kwijt. En je hoeft daarom niet de clichédoos te hebben, hé! Heb ook al een brievenbus, vogelkooi, klein huisje, reiskoffer,... geweten.
Is misschien domme vraag maar zou iemand mij via privé berichtje (als je niet wil posten op forum) kunnen zeggen hoeveel zo'n houten doos kost. Ik vind deze heel mooi, maar vind het nog beetje vroeg om contact met hen op te nemen omdat we ook nog geen idee hebben van uitnodigingen enzo (daar nog niet mee bezig, zal voor augustus-september zijn volgens mijn planning). Groetjes, Silke
@Silke via pb een antwoord gestuurd op je vraag