TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Denier
|
6-5-2004 19:40:29
Ben in Januari trouwkleed gaan kopen en heb gekozen voor manon van Rembo Styling. De prijzen zitten rond de +- 1000 en 1500 euro.
|
|
Emmely
20-8-2004
|
7-5-2004 6:54:43
Ik kocht ook eentje uit die reeks begin maart... Einde juni komt ie binnen en einde augustus trouwen we... dus veel later mocht ik niet meer kijken want er is nog verlof van de winkel in juli en ik moet nog een paar pasbeurten dan...
groetjes, Emmely
|
|
Liesbet
18-12-2004
|
7-5-2004 11:55:35
Hallo
ik ga vanavond een aantal kleden van rembo passen - ik heb via de telefoon eens geïnformeerd naar de prijzen, deze zouden tss de 100 en de 1200 euro zitten. Ik zal je iets laten weten! groetjes liesbet
|
|
18-12-2004
|
8-5-2004 10:40:46
Hallo
ik ben gisteren gaan passen, en ben uiteindelijk toch voor de bijl gegaan voor een kleed van rembo. Ik heb verschillende modellen aangehad van rembo, en die kostten allemaal 1100 - 1150 euro. Wat het bij mij duurder maakte is dat ik er een soort sjaal bij gekocht heb van wit satijn, omdat ik in de winter trouw en anders letterlijk blauw ga zien van de kou... da's 250 euro erbij, ze profiteren ervan! Wat me wel is opgevallen bij rembo, is dat een aantal kleden er op internet en in catalogus hélemaal anders uitzien dan in het echt! een aantal ervan viel een beetje tegen vond ik. ik heb model mucha gekocht, in catalogus lijkt dit vrij donker, in het echt is het gebroken wit. bij een aantal kleden van rembo heb je geen halsketting nodig, omdat er een soort (kanten) lint aan zit dat je om je hals moet wikkelen (heel speciaal trouwens).
Verder: je maakt het zo duur als je zelf wil he, ik ga voor schoenen in een 'gewone' schoenwinkel kijken, witte of beige schoenen hebben ze op dit moment overal en je ziet ze toch maar amper onder zo'n kleed.
Ik zou eens bellen naar een winkel om te vragen wanneer je moet gaan passen, tegen mij hadden ze gezegd om nu al te gaan voo de huidige collectie want de modellen zijn nogal poulair en op=op! (mijn kleed komt van cermo in turnhout) hopelijk heb je hier iets aan... veel succes nog! liesbet
|
|
Joke
|
8-5-2004 12:59:16
Bedankt voor de uitleg.
Ik was ook aan het denken om naar cermo te gaan ofwel naar anuna in Hasselt.
En het is zoals je zegt: schoenen enzo kan je ook in ne gewone winkel halen hé!
Merci en heel veel plezier en succes nog met je huwelijk!
Joke.
|
|
Joke
|
8-5-2004 13:09:28
Nog één vraagje. Heb je moeten betalen voor die afspraak?
|
|
18-12-2004
|
8-5-2004 20:17:16
Hoi
neen ik heb niets moeten betalen, gewoon een telefoontje op voorhand. reken zeker 2 uur, misschien zelfs drie uur om te gaan passen, dat duurt dus écht zo lang. Ik had wel hetr gevoel dat ze verwachten dat je iets koopt na al dat gepas - ik wel begrijpelijk ik vermoed dat die verkoopsters op commissie werken. Maar laat je daardoor niet onder druk zetten. nog één tip voor cermo: vraag naar de collectie van rembo, ze hebben er bijna de hele collectie in voorraad, maar ze hebben niet alles in de winkel hangen,blijkbaar hangt een deel 'in stock' of zoiets. Als je er naar vraagt gaan ze het voor je halen.
groetjes en veel pas - plezier he liesbet
|
|
Annelies
9-7-2004
|
10-5-2004 12:53:23
Hallo Joke,
ook ik heb een kleed van Rembo gekocht (ik huw op 9 juli a.s.) en de prijzen liggen inderdaad rond 100-1250 euro. Ik heb er zeker een 20-tal gepast (niet allemaal van Rembo) en was in een 2,5 tal uurtjes terug buiten. Bij de Robel in Roeselare heb je zeker niet het gevoel dat ze je iets willen verkopen. Ze zijn heel vriendelijk en dringen je zeker niets op.
|
|
githa
|
31-8-2004 21:16:40
Dag Joke,
Ik ben afgelopen 21 augustus getrouwd in een jurk van Rembo! Het is een fantastische jurk en hij is te koop, als je meer info wilt en/of foto's wilt bekijken mail me dan: marcklunder79@hotmail.com.
Groeten Githa.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|