Terug naar overzicht
Spannend allemaal! Wanneer zal jij de uitnodigingen versturen? (wij trouwen 10 september, denk ook dat die laatste maanden zullen voorbij zijn voor ik het weet)
ik heb gisteren ook onze uitnodigingen gaan halen :-),straks ze ook plooien en in enveloppen steken om dan sommige op de post te doen en andere zelf uit te gaan delen :-) Ze zijn echt schitterend ben zeer tevreden over mijn eigen creatie :-D
Hey An SofieWij gaan onze nu zaterdag bezorgen aan de genodigde en desnoods zondag nog een deel als we zaterdag niet rond moesten geraken Het gaat echt wel vlug hoor een maand is niks meer als het zo kort bij komt xx Rina
wij trouwen ook de 3de september - de familie heeft de uitnodigingen al ontvangen. Morgen 30/06 doe ik de andere op de post. Dan hebben ze ze vrijdag of maandag en dan nog iets meer dan 1 maand tijd om te antwoorden dus vind dit goed zo.Morgen deel ik ze uit à mijn collega's op het werkHet begint wel ferm te naderen hé de 3de september en wij nog redelijk veel te doen als je dit zo bekijkt? Hoe zit het met jullie planning? Groetjes
Hallo Virginie Wij hebben ook nog tamelijk veel te regelen eigenlijk en het begint serieus af te korte en dan beginne we natuurlijk al wat meer te stressen ook he De meeste belangrijkste dingen zijn nu wel al geregeld enzo maar toch nog het gevoel dat we nog wat vergeten zijn ofzo Deze week nog veel regelen en afronden en dan alles dubbel cheken om te zien als we echt niks vergeten zijn Groetjes