Nu Online
Momenteel zijn er 257 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eindelijk uitnodiginge ontvange

22-6-2011 15:44:10
Eindelijk onze uitnodigingen mogen gaan halen bij de drukker Nu alles plooien en in enveloppe steken en dit weekend op pad om de uitnodigingen gaan rond te dragen Kapper vandaag ook gevonde en direct vast gelegd Nu misboekje afdrukken en naar drukker gaan om te kopieren en dan tot boekje binden En dan nog ringen , bloemen en het eten bestellen en nog iemand vinden die onze dag op goei banen mag leiden En dan nog kids hun kleren halen en wat versiering voor zaal en kerk Hopelijk vorderen we met deze zaken ook nog dan zijn we klaar om te trouwen want denk da deze 2 laatste maanden gaan voorbij vliegen

rina
3-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 339

an sofie
10-9-2011
 Meld misbruik22-6-2011 21:14:12

Spannend allemaal!

Wanneer zal jij de uitnodigingen versturen? (wij trouwen 10 september, denk ook dat die laatste maanden zullen voorbij zijn voor ik het weet)

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik23-6-2011 13:28:19

ik heb gisteren ook onze uitnodigingen gaan halen :-),straks ze ook plooien en in enveloppen steken om dan sommige op de post te doen en andere zelf uit te gaan delen :-)
Ze zijn echt schitterend ben zeer tevreden over mijn eigen creatie :-D

rina
3-9-2011
 Meld misbruik23-6-2011 18:31:11

Hey An Sofie
Wij gaan onze nu zaterdag bezorgen aan de genodigde en desnoods zondag nog een deel als we zaterdag niet rond moesten geraken Het gaat echt wel vlug hoor een maand is niks meer als het zo kort bij komt
xx Rina

Virginie
3-9-2011
 Meld misbruik29-6-2011 9:17:59

wij trouwen ook de 3de september - de familie heeft de uitnodigingen al ontvangen. Morgen 30/06 doe ik de andere op de post. Dan hebben ze ze vrijdag of maandag en dan nog iets meer dan 1 maand tijd om te antwoorden dus vind dit goed zo.
Morgen deel ik ze uit à mijn collega's op het werk
Het begint wel ferm te naderen hé de 3de september en wij nog redelijk veel te doen als je dit zo bekijkt? Hoe zit het met jullie planning?

Groetjes

rina
3-9-2011
 Meld misbruik30-6-2011 14:10:30

Hallo Virginie
Wij hebben ook nog tamelijk veel te regelen eigenlijk en het begint serieus af te korte en dan beginne we natuurlijk al wat meer te stressen ook he De meeste belangrijkste dingen zijn nu wel al geregeld enzo maar toch nog het gevoel dat we nog wat vergeten zijn ofzo Deze week nog veel regelen en afronden en dan alles dubbel cheken om te zien als we echt niks vergeten zijn

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...