Terug naar overzicht
ik denk dat veel afhangt van het gewicht van je ring, ik heb mijn trouwring ook laten ontwerpen, het is een roodgouden juweel geworden met 2 diamantjes (1groot en 1klein), mijn ring koste zo'n 1800euro... is wel een breed modelletje en heeft toch wat gewicht en ook de prijs van de diamantjes zit hierin...
Hallo, Heel veel hangt idd af van het gewicht van de ring.Wij hebben onze ringen laten maken bij Diane Pacholski in Wimmertingen (Hasselt). Bij haar is het geen probleem om de ring van je mama erin te laten verwerken. Wij hebben dit ook gedaan. Als je nog oud goud hebt liggen (ketting stuk, oorbel,...) mag je allemaal mee binnenbrengen en zij verwerkt dit. Dit bespaart je de kost van het goud. Je moet enkel dan het maakloon en de steentjes betalen. Wij zaten rond de 1900 euro als ik mij niet vergis (het is al bijna een jaartje geleden). Wij hadden al het goud binnengebracht dus enkel het maakloon en de steentjes. Vorig jaar was dit 300 euro per ring en dan de steentjes. Ik heb 21 diamantjes in mijn ring en mijn man 8 zwarte diamantje.... dus dit was bij ons de grootste kost. Wij hebben allebei ook een hele brede zware ring. Velen laten twee ringen maken van het gewicht van mijn man zijn ring alleen.... Zij staat normaal ook op de huwelijksbeurzen in Limburg. Je kan altijd vrijblijvend een afspraak maken.... ze is echt niet opdringerig en houdt rekening met elk budget. Het is een echte aanrader. GroetjesAnnelies
Wij hebben onze ringen gekocht bij Katrien Cambré in Wechelderzande. Mijn ring is er eentje uit haar collectie; die van mijn vriend is een eigen ontwerp.Doordat we oud goud hebben laten verwerken; hebben we uiteindelijk nog maar €500 moeten betalen.Een besparing van maar liefst €1100!
2 ringen, 4 mm breed, bicolor, 1 ring met één diamantje we betaalden 600 euro was bij een goudsmid die zelf ringen ontwierp en zelf goud aankocht bij een andere goudsmid ook offerte laten maken en dit kwam op ongeveer dezelfde prijs
@ Aurélie: zit je er mee in om de namen van de ontwerpers door te geven? Ik ben zowat heel Vlaanderen aan't afschuimen op zoek naar mijn ideale trouwring (is al bijna even moeilijk als een jurk!)