Terug naar overzicht
Hey Jeannie, ik zal er ook zijn. Waarschijnlijk op zaterdag! Spannend! Ik trouw volgende week pas, dus dan kan ik op 2 weken tijd m'n kleed 2 keer aandoen! Lijkt me wel leuk. Van waar ben jij? Groetjes en misschien tot dan! Myriam.
hoi Ik ook :-) Ik ben ook blij dat ik mijn kleedje nog es mag aandoen, hehe :-) Komen jullie mannen mee? groetjes en tot dan!Joyce
ja hoor ik ga er ook zaterdags bij zijn
Hallo allemaal, wij wonen nu in Lanaken maar ben afkomstig van Hechtel. Dat is op zo'n 10minuutjes van Lommel af.Ja mijn man gaat mee, en de kindjes waarschijnlijk ook. Leuk, dat is toch gelijk een extra fotoshoot!:) Maar wij gaan op zondag. We hebben zaterdag bbq van het werk. Van waar zijn jullie ergens? Grtz Jeannie
Hey Dames! Superleuk topic, en nog leuker is dat ik jullie als visagiste mag verwelkomen! :-) Misschien leuk om te weten wat jullie normaal dragen qua make-up en dergelijke (in een privéberichtje ofzo), en dan kan ik me al wat voorbereiden. Ik kijk er al naar uit om jullie allemaal te leren kennen! Groetjes Jessica
Wij zijn van Mol, wonen al 7,5 jaar in Geel-Bel. Ons oudste kindje komt normaal gezien ook mee. Ze is dan bijna 5. Maar ik ga haar alleen in de voormiddag maar laten komen. Het wordt volgens mij een zware dag, zelfs voor ons volwassenen. M'n verloofde (tegen dan is hij m'n man) komt normaal gezien ook mee! @Jessica,na de trouw, volgende vrijdag, zal ik je een fotootje sturen van m'n bruidsmake-up. Ik denk dat dat het gemakkelijkst is :-) Groetjes,Myriam.
Hoi Jessica, ik zal je ook een foto doorsturen van de trouw :) Myriam, mijn dochterke is ook bijna 5. :)
Hey, Mijn man en ik gaan er ook bij zijn op zaterdag 16 juli. Leuk he!
hoi, Ik kom op zaterdag. Wij zijn van Deurne (Antwerpen), dus wel een eindje rijden, maar ik heb het er wel voor over om zo nog es 1 dag in de spotlight te staan :-) groetjes en tot dan!Joyce
Hallo, Ik en mijn man gaan er ook bij zijn op zondag 17 juli!Ik verheug me al om mijn kleed terug aan te doen!