Terug naar overzicht
Oh nee superjammer!! Hopelijk vind je snel een volwaardig alternatief als nieuwe droomlocatie. Succes en laat je niet ontmoedigen hierdoor he :-)
Amai zo erg, en waar was dit? Zij zijn gemist, zij moeten dit dan toch recht zetten?!
Hey! Dat is jammer, maar je hebt wel nog een jaar tijd zie ik. Dat lijkt me voldoende, tenzij het uiteraard je droomzaal was dan is dat wel niet leuk. Waar was het? Of in welke regio woon je? Misschien kan iemand op het forum je wel nieuwe ideetjes bezorgen. Groetjes
Stel zeker niet uit om, verder te zoeken, de "goeie" adresjes zijn vlug bezet!
Bedankt voor de reacties!!! Hebben nu een optie voor een latere datum maar zijn aan het uitkijken naar een andere zaal. Alle suggestie zijn welkom, liefst regio Kontich-Reet-Boom of eventueel iets verder. Groetjes
Ik ben niet zo thuis in t Antwerpse maar ik ben in oktober eens naar een trouwfeest geweest in Hof Van Reyen. Dat is een mooie zaal, al vonden wij, Waaslanders, het personeel vrij onbeleefd en mochten we niet met drank op de parketvloer (iets wat we zeker hadden gedaan was het ons 1 keer beleefd gevraagd; maar dat was niet zo dus ja).