Nu Online
Momenteel zijn er 593 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelschikking

18-5-2006 15:28:50
Hallo allemaal,
Nog 23 dagen en ben dus volop met de tafelschikking bezig. De ouders van mijn verloofde kunnen niet aanwezig zijn op onze huwelijksdag (vader is gestorven en moeder te ziek om lange reis naar België te maken). Daarom wilden we liever geen traditionele eretafel waar bruidskoppel, ouders en grootouders zitten, daar R. geen echte familie van zijn kant heeft. Wat zijn dan de alternatieven? Kunnen wij gewoon bij onze getuigen zitten? En waar zet ik mijn ouders dan? Ik wilde graag jullie "niet-traditionele tafelschikking" kennen, zodat ik ideeën kan opdoen. Danku!
Carine

Carine
10-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 908

davida
7-9-2008
 Meld misbruik18-5-2006 17:53:00

hey wij hebben ook geen eretafel en gaan gewoon tussen onze vrienden zitten en onze ouders dan gewoon bij hun familie ver weg van elkaar.
groetjes

kaatje
10-6-2006
 Meld misbruik18-5-2006 17:56:38

Hey Carine,

Wij trouwen ook over 23 dagen!
Leuk nog een koppel te weten dat ook dan trouwt. Ik ben nog niet begonnen aan de tafelschikking. Zaterdag maak ik de misboekjes af en dan dacht ik me er eens achter te zetten. Lijkt me veel werk! Wat moeten jullie nog zoal doen?

Katrien

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik18-5-2006 19:01:11

Hey,

ik zou tussen de vrienden gaan zitten en de ouders elk bij hun eigen familie, dus in jouw geval alleen bij jouw familie.

Lieve

Ann
20-5-2006
 Meld misbruik19-5-2006 7:59:13

wij zijn een klein gezelschap en de ouders van mijn venteke komen ook niet (voor andere redenen). Wij zitten met onze getuigen, mijn tante en nonkel en neef, mijn ouders aan de eretafel.

Hopelijk ben je er iets mee.

Groeten

Ann
MORGEN IST ZOVER

Carine
10-6-2006
 Meld misbruik19-5-2006 9:37:28

Hi Katrien, Ik moet ook nog de misboekjes drukken en klaarmaken, zou tegen 31 mei inorde moeten zijn. Voor de rest: nog eens oefenen met bruidskindjes, het juiste verloop van mis en avondfeest nakijken en samen het welkomstwoord voor de kerk schrijven en de speech voor het avondfeest... Best nog wat werk dus. Veel succes en laten we duimen voor goed weer hé!
Groetjes
Carine

Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik19-5-2006 21:31:38

Hoeveel mensen zijn er?
Bij ons niet zo veel (rond de 30) en wij zetten de tafels in een soort van U vorm zodat wij aan de onderkant van de U zitten dus samen vooraan en de rest aan de zijkant en allemaal tegenover elkaar. 1 grote eretafel dus !

Groetjes Mireille
01-09-2006

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...