Terug naar overzicht
hey wij hebben ook geen eretafel en gaan gewoon tussen onze vrienden zitten en onze ouders dan gewoon bij hun familie ver weg van elkaar.groetjes
Hey Carine,Wij trouwen ook over 23 dagen!Leuk nog een koppel te weten dat ook dan trouwt. Ik ben nog niet begonnen aan de tafelschikking. Zaterdag maak ik de misboekjes af en dan dacht ik me er eens achter te zetten. Lijkt me veel werk! Wat moeten jullie nog zoal doen?Katrien
Hey,ik zou tussen de vrienden gaan zitten en de ouders elk bij hun eigen familie, dus in jouw geval alleen bij jouw familie.Lieve
wij zijn een klein gezelschap en de ouders van mijn venteke komen ook niet (voor andere redenen). Wij zitten met onze getuigen, mijn tante en nonkel en neef, mijn ouders aan de eretafel.Hopelijk ben je er iets mee.GroetenAnnMORGEN IST ZOVER
Hi Katrien, Ik moet ook nog de misboekjes drukken en klaarmaken, zou tegen 31 mei inorde moeten zijn. Voor de rest: nog eens oefenen met bruidskindjes, het juiste verloop van mis en avondfeest nakijken en samen het welkomstwoord voor de kerk schrijven en de speech voor het avondfeest... Best nog wat werk dus. Veel succes en laten we duimen voor goed weer hé!GroetjesCarine
Hoeveel mensen zijn er?Bij ons niet zo veel (rond de 30) en wij zetten de tafels in een soort van U vorm zodat wij aan de onderkant van de U zitten dus samen vooraan en de rest aan de zijkant en allemaal tegenover elkaar. 1 grote eretafel dus !Groetjes Mireille01-09-2006