Terug naar overzicht
Hey meid, binnenspringen bij de apotheek, weet de naam niet, maar er bestaat een zalf voor blauwe plekken, gaan sneller weg en het werkt wel hoor! Nog veel succes en vergeet niet te genieten!! GroetjesGreet
Ik trouw een weekje later!Ik heb al zo'n drie weken 2 dikke blauwe plekken op mijn benen! En ze gaan niet weg, pfff... :)
hidroduid is naam voor zalf, heel goed product. gewoon vragen in apotheek groetjes
Hoi Nele, je bent ons een dagje voor :-) en het gaat nu echt razendsnel! Hier vooral veel muggenbeten hahaha! Het "to do"lijstje slinkt zienderogen en gelukkig maar want begin van de week was het nog van pfff
Hoi nele, niet stressen alles komt goed. En wat die blauwe plek betreft, ik ben zo slim geweest om minder dan een week voor trouw mijn vinger tussen deur te krijgen. De deur smeet keihard dicht met als gevolg een blauwe nagel. De nagel zag nog steeds zwart/blauw op de trouw maar dat kon absoluut de pret niet bederven! (Heb nu trouwens nog steeds zwart/blauwe nagel...) Bij een nagel kan je er namelijk geen middeltjes op smeren om niet meer blauw te zijn. In apotheek hebben ze inderdaad middeltjes om ervoor te zorgen dat blauwe plek niet meer blauw ziet...