TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wendy
28-7-2012
|
22-6-2011 22:14:06
Ik ken het gevoel
Hier nog iemand die enorm blij is
Nog veel plezier met de voorbereidingen!!
Groetjes
|
|
Effie
28-4-2012
|
22-6-2011 22:16:52
Hoi Liesbeth! Bij ons is het 28 april geworden, een paar weken voor jou. In elk geval ook al een dikke proficiat :-) Wat ligt al vast: -> Feestzaal: Godshuis in St Laureins. We hebben familie en vrienden die zowel in Antwerpen als aan de kust wonen en dat lag zowat centraal, bovendien is het er ook heel sfeervol, het eten fantastisch én er is een hotel bij. -> Op 29 oktober naar districthuis Antwerpen voor de ondertrouw. -> Getuigen gevraagd -> Fotografe gekozen -> Wij kiezen voor een ceremonie, dus geen kerkelijk huwelijk. Dus die beslissing is ook al genomen, nu wel nog die ceremonie in elkaar steken. Phoe, toch ook al wat, maar bon, de tijd gaat dan ook wel supersnel hé. Veel succes met het organiseren :-) Groetjes! Effie
|
|
Niki
30-6-2012
|
22-6-2011 23:11:25
Hier niet mei maar juni 2012 en volgende zaken liggen reeds vast;
Feestzaal
Kerk
Gemeente
DJ
Vervoer
Ceremoniemeester
Videograaf
Fotograaf
Trouwringen
Getuigen
Bruidskindjes
Afspraak pastoor (september)
Misboekje (zo goed als af, enkel nog liedjes invoeren en 1 tekst)
Afspraak zangeres (kerkelijk huwelijk)
Momenteel ligt het allemaal wel een beetje stil wegens familiale omstandigheden. :(
Ondertussen nog éventjes tanden bijten om in oktober/november naar een trouwjurk te zoeken!
Veel plezier nog met het plannen!
Groetjes Niki
|
|
Niki
30-6-2012
|
22-6-2011 23:13:49
Oh ja, de voorlopige gastenlijst is ook reeds klaar!
Groetjes!
|
|
Liesbeth
19-5-2012
|
22-6-2011 23:20:49
Wauw Niki, wat sta jij al ver...
Effie, ik denk dat wij qua voorbereiding zowat dezelfde punten kunnen afvinken...veel gedaan, maar nog meer te doen.
Bij ons hoort de DJ bij de zaal, daar zouden we dus ook nog een afspraak mee moeten maken, zien of het klikt, anders moeten we toch op zoek naar iemand anders.
De gastenlijst ligt ook al vast, enfin, de voorlopige.
Ik zou ook wel eens willen beginnen aan de misboekjes, weet alleen nog niet goed hoe...geen inspiratie momenteel.
Veel plezier! En, proficiat hé
|
|
Effie
28-4-2012
|
22-6-2011 23:52:32
Ah Liesbeth, de gastenlijst is idd ook al zo goed als afgewerkt. (Voor zover dat lukt een jaar op voorhand haha) En de ceremoniemeester komt ook bij de zaal, die is dus aanwezig vanaf de receptie om alles in goeie banen te leiden, oef ;-) Bij ons hoort de DJ ook bij de zaal, maar hem moeten we ook nog contacteren voor een afspraak. Momenteel ben ik vooral op zoek naar inspiratie, leuke ideetjes, toffe details en muziek. Niki, jij staat idd echt al heel ver, keigoed zeg! Check zéker ook eens de website www.projectwedding.com, daar heb ik echt al zot veel gevonden van ideetjes. veel succes!!!
|
|
Annelies
1-9-2012
|
23-6-2011 8:23:26
Wij trouwen 1 september 2012 en enkel de zaal staat vast. :)
|
|
Silke
5-5-2012
|
23-6-2011 8:53:40
Wij trouwen 5 mei 2012, maar lopen beetje achter op planning omdat ik tot deze week nog examens had. Wat hebben wij al gedaan: Feestzaal (Maekelhoeve in Veerle) Kerk (Pastoor ge-emailed en via deze weg kerk bevestigd, deze week nog wel eens bellen want mogelijk dat kerk in renovatie was) Stadhuis (gemaild maar konden we pas in oktober bespreken) Mijn getuige gevraagd (mijn zus), mijn vriend twijfelt nog over zijn getuigen Voor de rest al veel ideeën opgedaan (en vanaf volgende week beginnen aan uitvoering ervan), en volgende week moeten we toch een fotograaf beginnen te zoeken. Groetjes, Silke
|
|
Tine
26-5-2012
|
23-6-2011 9:20:56
Wij trouwen op 26/5/2012.
Volgende ligt al vast:
- de zaal
- gemeentehuis
- fotograaf
Voor mijn trouwkleed ben ik al aan het rondkijken vervoer hebben we ook al in gedachten. Enkel de DJ moet ik nog bellen (kennis)
Verder hebben we nog tijd genoeg voor de rest.
|
|
|
Wendy
11-5-2012
|
23-6-2011 11:16:04
wij trouwen 11 mei en hebben voorlopig alleen de zaal vastliggen en het gemeentehuis.
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
23-6-2011 12:17:26
Hoi,
Wij trouwen 25 mei en hebben het volgende reeds vastliggen:
Feestzaal (formules receptie en avondfeest liggen vast)
Uur kerk (+ liedjes/teksten aan het zoeken)
Uur gemeente
DJ
Vervoer
Ceremoniemeester
Fotograaf
Getuigen
Bruidskindjes
Eind deze maand hebben we een eerste gesprekje met de ceremoniemeester die ons al wat organisatietips gaat meegeven. Deze zomer zou ik graag naar een kleed gaan kijken.
Nog veel organiseerplezier!
|
|
Elien
21-4-2012
|
23-6-2011 14:56:10
Hey Liesbeth,
Wij trouwen een kleine maand voor jou en hebben dit al vastliggen:
- Getuigen
- Feestzaal
- Uur gemeente en kerk
- Vervoer + ceremoniemeester (2 vliegen in 1 klap ;) )
- DJ
- Fotograaf
- Idee voor bruidsuiker
- Afspraak bij Mia Monta om in augustus mijn trouwjurk gaan uit te kiezen.
Nog veel succes!
Groetjes,
Elien
|
|
dorien
5-5-2012
|
23-6-2011 17:26:24
wij trouwen op 5/5/2012 ... er ligt al wel wat vast maar de twee laatste weekjes ben ik er minder mee bezig geweest Feestzaal (ter wieke : wiekevorst) Gemeentehuis (wij trouwen om 12uur30 in hulshout) Rent a priest (iemand toegewezen gekregen, contact is er al, ontmoeting volgt en uur ligt vast op onze dag om 17uur) Trouwkleed (al is gaan passen, maar ze raden me aan om te wachten tot in september, op de nieuwe collectie) Fotograaf (foto milow van Geel ligt vast) Videograaf (mijn zus volgt op school regie dus kent heel wat mensen die ons hierbij kunnen helpen + haar vriend is afgestudeerd als cameraman) Getuigen (onze 3 zussen) Kapsel (zou de zus van mijn vriend voor zorgen, is kapster... als ik vragen stel dan antwoord ze er wel ni op :s dus voel me er niet altijd even goed bij) Make-up (zou dezelfde zus van mijn vriend voor zorgen) Bruidskindjes (2jongens en 1 meisje) Gastenlijst (voorlopige staat op papier) DJ (bevriende man van mijn vriend) Save the date - kaartjes (al enkele afgegeven, moet er nog wel wat maken)
dus denk dat we toch al wel wat gedaan hebben! voor de rest zit ik elke dag wel bijna naar ideeën te kijken, van alle sites te bezoeken, ... Dit zowel over uitnodigingen, geschenkjes,... noem maar op. ik kom echt alles tegen! voor het vervoer hebben we trouwens ook al aan limousines gedacht. nog veel succes!
|
|
Wendy
11-5-2012
|
24-6-2011 8:18:19
volgens mij ben ik heel ver achter.
Wij hebben alleen de zaal, dj en gemeentehuis vast liggen.
moet eens dringend in actie schieten.
|
|
Sarah
18-5-2012
|
27-7-2011 17:57:39
Hey, Wij zouden graag trouwen op 18 mei 2012, maar aangezien het een brugdag is en de mensen van het districtshuis (Borgerhout) ons laten weten hebben dat ze liever geen mensen laten opdraven op hun 'vrije dag', zijn we nog aan het twijfelen. Anders zal het 2 juni worden... Stress voor de datum alleen al, dus :p Verder heb ik al een hele hoop brochures en offertes verzameld van zalen en ga ik gauw een top tien samenstellen en de zalen bezoeken. Grote kanshebber is Strijboshof tot nu toe. Getuigen zijn al gevraagd, mijn broer (digitaal vormgever) maakt de uitnodigingen. Save the dates zijn er in onze omgeving niet nodig met al die enthousiaste babbelkonten :p Fotograaf ligt al vast, is mijn artistieke neefje en die kan ook zorgen voor mensen die de zaal decoreren en een DJ. 1 augustus ga ik jurken passen bij Le Chapeau, al denk ik eigenlijk al een tijdje dat het een jurk van Saja Weddings zal worden. En via mijn schoonzus kan ik aan een naaister geraken om mijn online jurk eventueel te verstellen. Mijn kapster moet ik nog vragen, schminkster twijfel ik nog. Vervoer hebben we niet nodig aangezien we op hetzelfde plein wonen dan het districtshuis, dus misschien een rood lopertje van de voordeur tot de trappen :p Naar het feest gaat iedereen met eigen vervoer. Voor de give aways heb ik een mailtje gestuurd naar een ex-klasgenootje die haar eigen zaak in doopsuikers heeft. Nog beetje kauwen op de dagindeling, zal ook afhangen van onze uiteindelijke datum en uur en de zaal. Ik zal dan ook pas gerust zijn als dat zwart op wit vaststaat :)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|