Terug naar overzicht
Hoi Jill, Wij trouwen niet op 22 maar op 23 juli...Wat er bij mij nog moet gebeuren (heel veel): - cadeautjes voor ouders zoeken (hebben tot nu toe nog maar een fotokader met gedichtje erin maar willen iets anders erbij) - pennendoosje voor pennen getuigen (cadeau getuigen) - cadeautje voor mijn toekomstige echtgenoot afwerken (moet nog een aantal zaken afprinten en erin plakken ;-) het is een boekje met 101 redenen waarom ik van hem hou)... - zaterdag pas van mijn jurk (moeten ook nog aanpassingen aan gebeuren), schoenen en lingerie kopen alsook curlies voor in mijn haar - snoep en hartvormige lollies kopen voor de kindjes aan de kerk - bellenblazers kopen voor aan de kerk - menu's drukken (vistaprint, dit doe ik omdat mijn ouders van buitenland komen en er komt nog mijn broer en een vriendin, en ze anders ook geen idee hebben van wat ze gaan eten en dan moet ik daar zitten te vertalen hihi) - Gastenboek inplakken met labels met (grappige) vragen - misboekjes vertalen naar Portugees, drukken en vouwen, etc. - onze ringen moeten nog toekomen... - sos kit klaarmaken (heb wel aan een lijst met alles wat ik ga nodig hebben)... - cd met liedjes voor in de kerk branden + dezelfde cd's ook branden, met mooie cover, voor aan ouders en oma te geven... - boeket bestellen + corsages - kleine bedankingen pastoor en kosteres (die mensen kennen wij dus gaan we ze ook een bedanking geven, iets kleins) En ik ben zeker dat ik hier nog veel vergeet... Maar als ik jou een tip kan geven: probeer die dag te overlopen in je hoofd, tot in de details. Niet omdat je alles op voorhand moet plannen, maar gewoon om je in de sfeer te "positioneren". Ga dan elke beweging na, elk moment, en bedenk wat je daarbij nodig gaat hebben. Schrijf dan op wat je nog niet gedaan hebt of gedeeltelijk gedaan hebt. Dit werkt voor mij altijd, ook als ik bijvoorbeeld mijn koffer voor een vakantie klaarmaak...Dan denk ik ook altijd "ok, ik vertrek hier met de trein (treinticket ok?) en dan ga ik dus naar de luchthaven (vliegtuigtickets afgedrukt? id kaart ok?)... zoiets in die trend dus :-) Groetjes,Filipa
Voor die knellende schoenen,dus pijnlijke voeten te vermijden heb ik hier al gelezen om u voeten al een hele tijd op voorhand in te wrijven met Gehwol voetcrémé 75ml
schoenen inlopen met sportsokken heb ik ook al gehoord, dan zetten ze blijkbaar uit :) misschien best doen als er niemand thuis is :)
ik huw ook op 22 juli! ik ben nu nog bezig met bedankjes voor getuigen en ouders en men vier kindjes die bruidskinderen zijn, volgende week zaterdag afspraak met de fotograaf,bruidsjurk volledig af en drie keer gepastbedankingen feest binnenrode loper binnenfotocamera's ook al binnen gekregenringen ook al tafelschikking mee bezigmoet nog schoenen vinden voor men kinderenbloemen vandaag besteldbroodjes voor s'middags voor de suite moet ik nog bestellendj moet ik nog muziek keuze doorgeven, pff kzie da echt nie zittenopeningsdans moeten we nog oefenen choreo wel in ordenagels datum geprikt op de vijftiende juliauto in orde (limo)denk da ik er zowat ben, ben nu aan het twijfelen voor een menukaart op tafel of nietwij doen ceremonie in de tuin van feestzaal (geen kerk) en die is eindelijk ook afgewerkt veel succes met je planning en heeeeel veeeeeeel meeeeeeduimen voor schoon weer hé op onze dag! vele grtjs kim en olivier