Nu Online
Momenteel zijn er 244 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie trouwt er op 22 juli 2011 ??

22-6-2011 22:51:10
Dag bruidjes!

Ik heb bij een vorig berichtje gezien dat er nog 3 bruidjes waren die ook op vrijdag 22 juli trouwen, maar die kan ik nu niet meer 'bereiken' ...

Ik heb namelijk een vraagje ... Wat moet ik nog allemaal in godsnaam doen de laatste 4 weken?? Ik heb het gevoel dat ik vanalles over het hoofd zie!

We trouwen wel enkel voor de wet en dan 's avonds een avondfeest.
Ik moet nog : - bloemen bestellen voor de moeders
- Cadeautje voor de vaders
- Afspraak maken voor gelnagels
- tafelschikking bekijken
- Affiches maken om op tafel te zetten
- 2 e pasbeurt komt eraan (er moet nog vanalles veranderen aan m'n kleedje ...)
- Ik heb nog geen bruidstasje
- de DJ moet nog op de hoogte gebracht worden van onze muziekkeuze
- Oplossing zoeken voor pijnlijke voeten (trouwschoenen knellen nogal veel!)
- Een geschikte locatie vinden voor de trouwfoto's
- En hier val ik stil .... Toch lijkt het alsof er nog superveel moet gebeuren! Ben ik gek aan het worden ?? :-)

Hoe ver zitten jullie ongeveer ??
Bedankt lieve bruidjes! Jill x

Jill
30-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 720

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik23-6-2011 8:27:20

Hoi Jill,

Wij trouwen niet op 22 maar op 23 juli...
Wat er bij mij nog moet gebeuren (heel veel):
- cadeautjes voor ouders zoeken (hebben tot nu toe nog maar een fotokader met gedichtje erin maar willen iets anders erbij)

- pennendoosje voor pennen getuigen (cadeau getuigen)

- cadeautje voor mijn toekomstige echtgenoot afwerken (moet nog een aantal zaken afprinten en erin plakken ;-) het is een boekje met 101 redenen waarom ik van hem hou)...

- zaterdag pas van mijn jurk (moeten ook nog aanpassingen aan gebeuren), schoenen en lingerie kopen alsook curlies voor in mijn haar

- snoep en hartvormige lollies kopen voor de kindjes aan de kerk

- bellenblazers kopen voor aan de kerk

- menu's drukken (vistaprint, dit doe ik omdat mijn ouders van buitenland komen en er komt nog mijn broer en een vriendin, en ze anders ook geen idee hebben van wat ze gaan eten en dan moet ik daar zitten te vertalen hihi)

- Gastenboek inplakken met labels met (grappige) vragen

- misboekjes vertalen naar Portugees, drukken en vouwen, etc.

- onze ringen moeten nog toekomen...

- sos kit klaarmaken (heb wel aan een lijst met alles wat ik ga nodig hebben)...

- cd met liedjes voor in de kerk branden + dezelfde cd's ook branden, met mooie cover, voor aan ouders en oma te geven...

- boeket bestellen + corsages

- kleine bedankingen pastoor en kosteres (die mensen kennen wij dus gaan we ze ook een bedanking geven, iets kleins)

En ik ben zeker dat ik hier nog veel vergeet...
Maar als ik jou een tip kan geven: probeer die dag te overlopen in je hoofd, tot in de details. Niet omdat je alles op voorhand moet plannen, maar gewoon om je in de sfeer te "positioneren". Ga dan elke beweging na, elk moment, en bedenk wat je daarbij nodig gaat hebben. Schrijf dan op wat je nog niet gedaan hebt of gedeeltelijk gedaan hebt. Dit werkt voor mij altijd, ook als ik bijvoorbeeld mijn koffer voor een vakantie klaarmaak...
Dan denk ik ook altijd "ok, ik vertrek hier met de trein (treinticket ok?) en dan ga ik dus naar de luchthaven (vliegtuigtickets afgedrukt? id kaart ok?)... zoiets in die trend dus :-)

Groetjes,
Filipa

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik23-6-2011 13:12:40

Voor die knellende schoenen,dus pijnlijke voeten te vermijden heb ik hier al gelezen om u voeten al een hele tijd op voorhand in te wrijven met Gehwol voetcrémé 75ml

Carolien
20-7-2011
 Meld misbruik24-6-2011 9:18:25

schoenen inlopen met sportsokken heb ik ook al gehoord, dan zetten ze blijkbaar uit :) misschien best doen als er niemand thuis is :)

Kim
22-7-2011
 Meld misbruik5-7-2011 0:18:50

ik huw ook op 22 juli!

ik ben nu nog bezig met bedankjes voor getuigen en ouders en men vier kindjes die bruidskinderen zijn,
volgende week zaterdag afspraak met de fotograaf,
bruidsjurk volledig af en drie keer gepast
bedankingen feest binnen
rode loper binnen
fotocamera's ook al binnen gekregen
ringen ook al
tafelschikking mee bezig
moet nog schoenen vinden voor men kinderen
bloemen vandaag besteld
broodjes voor s'middags voor de suite moet ik nog bestellen
dj moet ik nog muziek keuze doorgeven, pff kzie da echt nie zitten
openingsdans moeten we nog oefenen choreo wel in orde
nagels datum geprikt op de vijftiende juli
auto in orde (limo)
denk da ik er zowat ben, ben nu aan het twijfelen voor een menukaart op tafel of niet
wij doen ceremonie in de tuin van feestzaal (geen kerk) en die is eindelijk ook afgewerkt

veel succes met je planning en heeeeel veeeeeeel meeeeeeduimen voor schoon weer hé op onze dag! vele grtjs kim en olivier

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...